Betalningssätt

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-25 21:58

Hej. Vad jag hört så måste man ha ett kreditkort med interbetbetalningsmöjlighet för att kunna köpa en iPod från nätet, men alla har ju inte kreditkort, så min fråga är: kan man beställa en iPod och betala via faktura? (skall köpa genom CSN-affären)

Nej, du behöver inte betala med kreditkort. Du kan t.ex betala med bankgiro om du vill det.

Alltså.. Ska du inte ha fått ett mejl (direkt efter det att du beställde) där det är en betalningsblankett? Så har jag för mig att det var för mig när jag beställde. Kolla efter i mejlboxen och kom tillbaka sen.

Jag ber om ursäkt, men jag kommer inte alls ihåg.. Det var mamma som gjorde det åt mig Men kan man inte betala det över internet på något sätt då? Jaja, försök med det du skrev och kom tillbaka och berätta hur det gick.

Lycka till!

Om man väljer Giro betalning då var fyller man i sin CSN rabatt? Ska köpa en Nano till syrran nu, men jag har förlagt mitt kreditkort och päronen vägrar använda sina kreditkort....

Nån som vet var man fyller i sin CSN rabatt? Där står vid beställning fyll i Rabatt kod är det den? och vart är då min rabatt kod från CSN??

HJÄLP!!!!

Ursprungligen av femton:

aaah schysst hörrudu...

• Medlem
  • 2005-12-27 17:56

Ett tips för er som inte har kreditkort, skaffa internetbank.

Jag har handelsbanken på in laptop... Väldigt enkelt att betala sina saker där.

Tips.

Så me andra ord ja beställer me bankgiro och betalar direkt på min internetbank?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-14 22:39

ja men du måste vänta på mailet från apple så du får rätt referensnummer/ocr

1
Bevaka tråden