Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

z-cover vs i-skin

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-23 14:14

Z-cover eller I-skin – vilket är bättre? Z är billigare och verkar ha skydd för både skärmen och klickhjulet, någon som kan berätta hur det fungerar att styra hjulet med skyddet? I-skin har skydd för skärmen men är hjulet skyddat? Vilket ska jag köpa...?

  • Oregistrerad
  • 2005-08-23 16:00

Jag har ett iskin som skyddar ipoden bra. Hjulet skydas inte men det behövs knappast eftersom hjulet ligger väldigt tätt inpå ipodens skal, så smutts kommer inte emellan... Men jag kan inte rekommendera iskin för skyddsglaset repas skitlätt. Efter en timmes lyssnande är glaset full av repor. Jag har ipoden (med iskin på) inlindad i en putsduk så inte glaset ska repa sig ännu mer, och om man måste linda in ett fodral förlorar man ju själva idén med att ha skyddsfodral på... Förstår inte hur det kan vara så lättrepat... Iskin samlar också åt sig damm som en dammsugare så ipoden ser inte fräch ut så länge.

Så jag skulle nog satsa på ett "z-cover" om jag var du. Kan självklart vara ännu sämre men det tror jag knappast.
Köp det på istuff.se, dom har bra priser, fri frakt och bra kundsupport. Beställde mitt iskin på tisdagen, låg i brevlådan dagen efter. Så jag kan verkligen rekommendera istuff.se!

1
Bevaka tråden