förberedelser?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan. jag har bestält en ipod mini och får den i övermorgon. på samma kväll ska jag troligtvis resa bort, och tänkte ta med mig ipoden. är det nått man måste fixa innan man lägger in itunes och sånt? och måste man köpa egna batterier? bara så att jag kan göra det nu och slipper stressa ihjäl mig då.

en sak till, jag har min musik lagrad på min mammas dator men tänkte bara ha itunes hos min pappa. tänkte att jag kunde bränna ut musiken hos mamma på brännskivor och ta med till pappa. bör jag bara ha en artist på varje skiva? eller är det nått annat jag bör tänka på.

tack på förhand.

Ursprungligen av karin_:

hejsan. jag har bestält en ipod mini och får den i övermorgon. på samma kväll ska jag troligtvis resa bort, och tänkte ta med mig ipoden. är det nått man måste fixa innan man lägger in itunes och sånt? och måste man köpa egna batterier? bara så att jag kan göra det nu och slipper stressa ihjäl mig då.

en sak till, jag har min musik lagrad på min mammas dator men tänkte bara ha itunes hos min pappa. tänkte att jag kunde bränna ut musiken hos mamma på brännskivor och ta med till pappa. bör jag bara ha en artist på varje skiva? eller är det nått annat jag bör tänka på.

tack på förhand.

Du måste ladda iPoden innan du använder den (det sitter ett återuppladningsbart batteri i den), och det går bra att ladda ner iTunes och installera det i förväg, och angående musiken tycker jag att du lägger in all din musik från din mammas dator, det blir smidigare än att bränna allt och lägga in det igen...

ah tack. var kan man ladda ner itunes?
itunes får inte plats hos min mamma, dessutom är den datorn jätte seg. men tack ändå!

Ursprungligen av karin_:

ah tack. var kan man ladda ner itunes?
itunes får inte plats hos min mamma, dessutom är den datorn jätte seg. men tack ändå!

Här var de iTunes!
http://www.apple.com/se/itunes/download/

Och se till att det är senaste versionen av itunes 4.9

1
Bevaka tråden