Behöver byta upp mig!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-14 11:34

Hej på er, snubblade på den här sidan och tänkte att här kan jag nog få lite svar på mina funderationer... Ska nämligen byta upp mig på mp3-fronten, har nu en iRiver på 128, och ärligt den rymmer ju INGENTING

• Först och främst - vill rymma mer, lyssnar på ljudböcker i min mp3 men vill inte välja bort musik för det, och kan nog vara bra att kunna lagra annat också?

• Studerar (o jippi får studentrabatt) och ska göra intervjuer i höst och tänkte det vore bra att kunna spela in med iPoden (dessutom en utmärkt ursäkt att faktiskt köpa en, studenter är ju inte rika...) funkar det ok? vilket tillbehör är det som gäller då?

• tja, vad mer? snygg, smidig och enkel att hantera bör den väll vara...

Vilken ska jag satsa på? iPod mini är ju söta men räcker de till i längden? (är ju irriterad på min iRiver för den är på tok för liten!) och går det att koppla i tillbehör till minin? Och jag gillar prylar och att fixa och trixa med dom så kommer nog att vilja köpa till en del tillbehör eftersom... Får börja med en iTalk(????) och?????

En ipod mini är väldigt söt och så men eftersom du ska lagra en massa grejer i din ipod så rekommenderar jag ipod colour 20gb. då får du plats med en massa ljudböcker, låtar, dokument, intervjuer och liknande. Vill du använda din ipod som diktafon så måste du självklart köpa italk. Men ipod color 20gb är bra eftersom du även kan spara bilder och läsa text filer på den stora skärmen. Dessutom får du den för 2700kr med csnkorts rabatt.

aja men ipod mini är iaf grym.

ipod 20g

jag rekommenderar då ipod 20g färgskärm
ska själv köpa en (kommer på fredag!!!!) jippi.

• Medlem
  • 2005-08-16 07:52

Så får det bli!

Ursprungligen av Mr_gaspedal:

jag rekommenderar då ipod 20g färgskärm
ska själv köpa en (kommer på fredag!!!!) jippi.

OK! en ipod med färgskärm får det lov att bli då, med italk då....

Ursprungligen av Milla:

OK! en ipod med färgskärm får det lov att bli då, med italk då....

great!
blev sur nu har fått den nu, DEN ÄR SÖNDER!!

• Oregistrerad
  • 2005-09-03 17:11

fan det är nästan så jag ångrar att jag beställde en ny efter att min gamla gick sönder efter 1år 2mån. nästan ALLA har ju problem med det ena eller det andra, från för långa lev.-tider till klickande hårddiskar... och nu har det tagit en vecka för apple att se att jag har satt in pengarna. still waiting.

1
Bevaka tråden