Hur stor är egentligen en iPod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-05 16:22

jag har funderat länge på o skaffa en ipod och nu kan ja inte hålla mig längre..
valet står mellan iPod mini och en vanlig 20gb iPod.

har kommit i kontakt med en mini och de är ju faktiskt inte alls stora, men en vanlig ipod har ja faktiskt aldrig hållt i.
så jag undrar hur jobbigt är det egentligen o kånka runt på denna sten? ja menar den är ju inte jätte liten. Kan man ha den i fickan när man cyklar eller åker longboard, eller måste man alltid stoppa den i väskan?
Eftersom detta kommer vara ett stort användnings område så är storleken ganska viktig tycker jag..
så, vad kan man göra med en vanlig iPod?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-08-05 17:18

visst, den är stor, men axelremmar finns att köpa som tillval så att du fäster den direkt på ryggen, alt över mage+bröst.

för att inte dra på mig de sarkasmoförståendes riksförbund:
den är inte jobbig att ha i fickan. vad du kan göra med den får du själv avgöra. måtten finns på specsen på www.ipod.com, vidare rekommenderas att du tar dig till en affär som säljer, och där provhåller.

den är inte så jädrans mkt störra.. har en ipod och jag kallar den inte precis "tegelsten".. jag bär glatt runt med den i fickan..jag tycker inte att den märks längre.. en mini är inte mycket mindre.. och om man har en ipod 20gb så för man rejält mycket mer utrymme.. men för övrigt är det ju en smaksak

• Medlem
  • 2005-08-06 11:29

Fick hem min iPod 20GB igår och jag tycker absolut inte att den är för stor att släpas runt på. Inte ens i ett par tighta jeans.

Var ju tvungen att ta en promenad igår och gå in min iPod

• Medlem
  • 2005-08-06 12:01

ja håller helt me!! den ä inte alls jobbi att bära med sig...men om du skulle köpa en 60g då får du nått att hålla i!!

Mini är en storlek mindre. Men jag har en 20 gB och jag tycker inte dne är jobbig att gå runt med. Men det är ju från person till person. Själv har jag köpt en iSkin med snöre till så man akn hänga den runt halsen.

Vem bryr sig? Storleken är väl en smaksak?

• Medlem
  • 2005-08-13 20:49
1
Bevaka tråden