Anledningar att byta till iPod Photo från Mini?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-08-01 01:06

Tjena allihopa!

Jag är så väldigt kär i min iPod mini. Men inom en snar framtid skulle jag vilja uppgradera mig. Men jag känner mig fortfarande lite osäker. Jag håller min iPod mini så väldigt kär.

Jag skulle vilja höra lite argument för att byta upp mig till en iPod photo? Vad är bra med den osv? Eller finns det kanske något dåligt?

MVH
Infinite

Ursprungligen av Infinite:

Tjena allihopa!

Jag är så väldigt kär i min iPod mini. Men inom en snar framtid skulle jag vilja uppgradera mig. Men jag känner mig fortfarande lite osäker. Jag håller min iPod mini så väldigt kär.

Jag skulle vilja höra lite argument för att byta upp mig till en iPod photo? Vad är bra med den osv? Eller finns det kanske något dåligt?

MVH
Infinite

Du ska iaf inte byta till en Photo, den finns numera inte (vet inte om du har uppmärksammat detta), utan numera finns det "bara" iPod med färgskärm (20 och 60 gb), men det finns naturligtvis affärer som har kvar photon och den "gammla" 20 gb:n

• Oregistrerad
  • 2005-08-01 11:58
Ursprungligen av bengan_fbk:

Du ska iaf inte byta till en Photo, den finns numera inte (vet inte om du har uppmärksammat detta), utan numera finns det "bara" iPod med färgskärm (20 och 60 gb), men det finns naturligtvis affärer som har kvar photon och den "gammla" 20 gb:n

Jaha... jag visste att det där med de olika iPod-modellerna var lite konfunderande. Men vad är skillnad mellan en "Photo" och en nyare iPod. Är det olika generationer?

• Medlem
  • Nacka
  • 2005-08-01 12:05
Ursprungligen av Infinite:

Jaha... jag visste att det där med de olika iPod-modellerna var lite konfunderande. Men vad är skillnad mellan en "Photo" och en nyare iPod. Är det olika generationer?

Nä bara det att dom har tagit bort den med svartvit skärm helt så nu finns det bara med färgskärm och bildstöd och allt det där.. Egentligen är det väll så att den som förut hette ipod photo numera är Ipod G4?

Jag älskade också min ipod mini men sålde den eftersom den inte räckte till. Några månader senare kom photo 30gb ut och jag slog till. Visst är minin liten men jag saknar den inte alls. Det är så mycket lättare och skönare att använda en stor färgskärm.

Färgskärmen gör att det är lättare att använda ipoden i den mening att man inte behöver att ha spelaren så nära ansiktet för att läsa vad som står. Man kan visa bilder, album fodral och spelen är skönare. Det finns absolut inga nackdelar förutom att ipod mini väger mindre än ipod colour/photo men det kommer du inte att bry dig om.

1
Bevaka tråden