ipod 20gb vs. ipod mini 4gb

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-13 17:40

tänkte köpa någon av dem två, vad är skillnaderna förutom hårddisken?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-13 17:58

Batteritiden och den fysiska storleken.

• Medlem
  • 2005-07-14 00:22
Ursprungligen av Alphonze:

Batteritiden och den fysiska storleken.

okej, tack! blir nog en mini, ni vet inte om det går att fixa nån radio att sätta på som ungefär itrip?

Ursprungligen av kees:

okej, tack! blir nog en mini, ni vet inte om det går att fixa nån radio att sätta på som ungefär itrip?

Kör Podcasting? Det är ju jättepoppis nu.

Det är nog ytterst personligt vad man vill ha. Jag är inne på min tredje iPod nu. Jag har haft 2 mini innan. Först en 4GB med 8timmat batteritid. Därefter en 6GB mini (nyare modellen)

Jag personligen har egentligen inte varit lika frälst i Minins utförande, utan sneglade hela tiden lite avundsjukt på iPod G4 och photo då de helt enkelt är snyggare i mina ögon, och ser betydligt mer lyxigare ut.

Nu i dagarna sålde jag min 6GB och köpte iPod 20GB Colour, och kan med pappret i handen säga att jag tycker om den mer än den förra, även om minin också är läcker. (silver)

Fördelar med mini = Den är mindre och billigare. Det blir inga fingeravtryck på den (stort plus) Den har 2 timmar mer standby. Det medföljer clip/hållare

Nackdelar med mini = Den har inte (efter hårt testande) alls lika skönt responsivt touchwheel som nya standard ipod imho. Den har ingen färgskärm. (färgskärmen är riktigt crisp!) Det medföljer ingen laddare. Bara 1 / 5 så mycket utrymme i 4GB som 20GB. Den känns betydligt billigare.

1
Bevaka tråden