Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

laddare och bildöverföring till mini.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-07-11 14:47

hejhej. följer det inte med någon laddare eller firewire-kabel till dom nya mini, sex gb? och finns det någon adapter så att man kan koppla digitalkameran till minin?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-11 16:57

ang laddare och kabel så står kartonginnehållet för alla modeller i specifikationen på apples sida.

Ursprungligen av garp:

hejhej. följer det inte med någon laddare eller firewire-kabel till dom nya mini, sex gb? och finns det någon adapter så att man kan koppla digitalkameran till minin?

Dom enda modelerna man kan koppla en en kamera till är väl Photo-modellerna, dvs de med färgskärm (Även den nya som inte heter photo)

  • Medlem
  • 2005-08-24 15:41

--

Ursprungligen av morfius:

Dom enda modelerna man kan koppla en en kamera till är väl Photo-modellerna, dvs de med färgskärm (Även den nya som inte heter photo)

Nej. Ställ in den som hårddisk och du kan förvara vad du vill på den.

  • Medlem
  • 2005-08-24 15:42
Ursprungligen av garp:

hejhej. följer det inte med någon laddare eller firewire-kabel till dom nya mini, sex gb? och finns det någon adapter så att man kan koppla digitalkameran till minin?

Båda följde iaf med när jag köpte min!

Ursprungligen av Issus:

Båda följde iaf med när jag köpte min!

I G2 medföljer varken laddare eller Firewire kabel, din mini är med d99.9% säkerhet en G1, där följde det med ovan nämnda tillbehör.

1
Bevaka tråden