Hjälp! Var får jag tag på en Ipod Photo 30Gb?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå.
Ååååh vad irriterande, jag har sneglat på en Ipod Photo 30 Gb de senaste dagarna och konstaterat att det är just - den - ipoden - jag - vill - ha. Och så idag när jag ska beställa så har de dragit tillbaka Ipod Photo, nu finns bara 20 Gb och 60 Gb.

Är det någon som vet var jag snabbt kan "rädda" en Photo 30 Gb? Eller finns det några nackdelar med att köpa en sån nu (t ex att det saknas tillbehör etc).

En annan fråga: exakt vad är fördelen med att ha en dockstation? Vad kan jag göra med den som jag inte kan göra utan?

Och sist: Jag har en PC laptop från 2002 med USB-port. Fast jag vet inte om det är USB 2 - hur vet man det?

Tack för hjälpen

Annika

Kolla i någon lokal affär, dom kan ha kvar något exemplar om du har tur.
Och när det gäller dockstation så tror jag faktist bara att det är att den 'står upp' istället för att man lägger den på ett bord/datorn när man laddar den, vet dock inte helt säkert, såg ingen mening i att köpa en sån.

Det finns en "äkta" line ut till en förstärkare på en dock. Ska bli bättre ljud än att ta line ut från hörlursutgången. Sen är det smidigt att den laddar samtidigt som man kör den på sin stereo. För mig är docken oumbärlig, men det beror förmodligen mest på att jag är en gammal man i iPodsammanhang och därför använder den som stereo-jukebox för det mesta. Det är bara ibland som jag använder hörlurarna.

Okej, inte så mycket nytta för mig alltså, på grund av det faktum att man inte ens kan koppla in någonting i min stereo...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-30 15:24

kör en koll på pricerunner så ser du vilka som säljer Photo 30GB, sedan är det väl bara att kolla om de har i lager

1
Bevaka tråden