avbetaling

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-06-19 20:23

nån som vet om man kan ta en ipod på avbetaling när man köper den från apple

• Oregistrerad
  • 2005-06-19 20:28
Ursprungligen av rippe:

nån som vet om man kan ta en ipod på avbetaling när man köper den från apple

Klart man kan det.

• Medlem
  • 2005-06-19 20:45
Ursprungligen av sajbermaku:

Klart man kan det.

när får man välja det för efter när man skrivit in graveringen så kommer det till forsätt sen kommer det om man vill köpa mer grejer sen gick jag till kundvagen där står det bara slutför

• Oregistrerad
  • 2005-06-19 20:56

Det gör du när du ska välja betalningsmetod, där finns Visa/Master/CC och avbetalning, det fanns där iaf förra veckan när jag beställde min shuffle.

• Medlem
  • 2005-06-20 21:19

Det gör du när du ska välja betalningsmetod, där finns Visa/Master/CC och avbetalning, det fanns där iaf förra veckan när jag beställde min shuffle.

det jag kan väla är kredit så står visa master card med sen kan man välja andra betalingsformer dör finns bankgiro,banköverföring,Finansiering med AFS Consumer,Finansiering med AFS Business. är det nån utav dom två sista man ska välja

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-20 21:26

av de låter AFS Consumer mest rätt.

• Oregistrerad
  • 2005-06-20 22:39

Japps, det stämmer AFS = avbetalning ala apple.se.

• Medlem
  • 2005-06-20 23:24

Japps, det stämmer AFS = avbetalning ala apple.se.

Finansiering med AFS Business är det den som det står att man kan låna en mac dator eller vad det stog

• Medlem
  • 2005-06-21 01:46

beställ inte ifrån apple,bättre att köpa i butik. nu på fredag har jag väntat 1månad på min ipod mini 6GB

• Medlem
  • 2005-06-21 05:58
Ursprungligen av tPzII:

beställ inte ifrån apple,bättre att köpa i butik. nu på fredag har jag väntat 1månad på min ipod mini 6GB

om man köper från butik kan man kämna in den för gravering i så fall vad kostar det

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-21 06:14
Ursprungligen av rippe:

om man köper från butik kan man kämna in den för gravering i så fall vad kostar det

borde du inte kolla upp det i butiken i fråga?

Ursprungligen av tPzII:

en månad? Det måste ha blivit nåt fel där.
Jag betalade min mini förra onsdagen, har fått leveransbesked att den kommer om 5-6 arbetsdagar. så i början av nästa vecka får jag den, nästan 2 veckors tid.

1 månad är på tok för mycket...

• Oregistrerad
  • 2005-06-21 17:28

Apple.se är ju väldigt grymma på att leverera i tid, Jag fick min iPod shuffle på 1 dag.

Apropå snabb leverans fick jag en iTr...att på tre dagar; den skickades från Kanada den 17:e juni och den 20:e juni fick jag avin för att kunna hämta ut den. Lite roligt att försäljaren var väldigt noga med att påpeka att det skulle ta minst 10 arbetsdagar men att det antagligen skulle ta upp till 15 arbetsdagar och att det inte skulle vara något fel i det osv

1
Bevaka tråden