Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så har även jag hittat hit

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-06-16 15:49

Kort och snabbt: 22år, bor i Uppsala, studerar IT och är pryltokig i den mån ekonomin godkänner.

Köpte min första iPod (Mini 6GB, den gröna) i måndags. Det var meningen att det skulle vara 4GB egentligen. Men den fanns inte i grön och eftersom jag absolut skulle ha grön så fick det bli 6GB istället. Allra först var det inte ens säkert att det skulle bli en iPod Mini öht. Kollade runt på andra spelare också men till slut föll det sig för iPod och jag ångrar mej inte för en sekund. Utbudet av kringprodukter är oerhört stort, vilket är roligt. Dessutom körde jag med iTunes sedan tidigare och var van med det vilket också var ett stort plus.
Imorgon åker jag utomlands för tre veckors semester i en husbil och det var delvis det som pressade fram ett köp av en ny mp3-spelare. Den gamla JOS:en på 128MB höll inte riktigt måttet
Har redan skaffat ett fodral (Marware basic) och även en laddare för bilen. Eventuellt blir det fler kringprylar inköpta utomlands, typ ett par nya hörlurar.

Det är historien om Patrik och sin nyinförskaffade iPod!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-16 19:26

Välkommen hit! Alltid lika kul att läsa andras iPod-upplevelser. Och det är klart; är du redan inkörd på iTunes så är det ju ingen tvekan vilken spelare som gäller!

1
Bevaka tråden