Ny iPod

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En miss? Borde jag köpt en photo istället för den vanliga 20gb'aren? SATAN vad denna repas lätt. Helt otroligt! Har knappt rört den, redan så finns en mindre repa på displayen... Vilket fodral är bäst att köpa? Fick ett med sominte skyddar displayen och hjulet, känns som man borde ha något som skyddar hela rasket...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-15 12:42

De är likadana på utsidan.

posta i rätt forum

Du är inte den enda som blev förvånad över din ipods reptålighet. Jag ägde en ipod mini innan och behandlade den oerhöst försiktigt, när jag sålde den fanns det inga repor alls. Sen köpte jag en ipod photo och behandlade den på samma sätt men den blev ju fan repad av att ligga i fickan, bli placerad på sängen, rättare sagt över allt.
Apple borde varna konsummenter om rep tåligheten.

Ja men Apple vågar inte säga det, (Vågar och vågar men jaja kom inte på något) för att om dom säger det så kommer det bli betydligt färre som köper dom. Men uh, kan man inte stämma dom på att dom inte säger de?
Att alla storföretag ska vara rädda för att säga alla nackdelar på en produkt. De säger bara vad som är bra med den, patetsikt.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-15 19:43

att säga "Den repas lätt, även vid minimalt slitage" i annonser skulle inte vara så taktiskt direkt.
men jävligt rakt och roligt, hehe.

Jo hehe, men altså. Inte så direkt, typ: Ipoden repas lätt och vi rekommenderar er att köpa ett av våra fodral.

Eller något liknande...

Isåfall borde man få med ett fodral när man köper Ipoden sedan kan man välja om man vill köpa ett annat lr behålla "apple's egna". Hade nog inte varit dåligt

Ursprungligen av saNelito:

Isåfall borde man få med ett fodral när man köper Ipoden sedan kan man välja om man vill köpa ett annat lr behålla "apple's egna". Hade nog inte varit dåligt

Precis ett medföljande fodral eller en pung skulle inte skada. Man får ju med en pung när man köper koss porta pro.

De skulle kunna skicka med en socka med varje iPod.

1
Bevaka tråden