Ipod mini ?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-06-01 14:22

Jag beställde min Ipod mini 6Gb igår typ 23:00. Jag valde lasergravyr och en väska som de stod 5 dagars leverans på kan de vara möjligt att de tar 3 dar för Ipoden och ytligar 5 dar för gravyren och ytligare 5 dar för väskad DÅ SKULLE DE JY TA 18 DAR INNAN JAG FÅR MIN LILLA KÖRA IPOD`?

Nej du, det tar bara 5 arbetsdagar.

• Medlem
  • 2005-06-01 14:31
Ursprungligen av Swartz:

Nej du, det tar bara 5 arbetsdagar.

Säker?
Efter som jag både beställt gravyr och en väska där de stod 5 dagar.?

Man lägger ju inte ihop frakttiderna! Om du så beställer 78 saker där frakttiden är 5 dagar så blir det inte 390 dagar. Det blir inte så många dagar som det blir sammanlagt, utan det blir den den största frakttiden av sakerna.

• Medlem
  • 2005-06-01 15:36
Ursprungligen av iAnton:

Man lägger ju inte ihop frakttiderna! Om du så beställer 78 saker där frakttiden är 5 dagar så blir det inte 390 dagar. Det blir inte så många dagar som det blir sammanlagt, utan det blir den den största frakttiden av sakerna.

Tur jag vart lite orolig efter som jag läst i ett forum att för en kille tog de en månad men de var ju -04 också ;p

• Oregistrerad
  • 2005-06-29 11:27
Ursprungligen av iAnton:

Jag ska starta ett sådant företag. Vill du vara med?

"Cheap-stuff-wait-long-dot-com"

Vad sägs?

//C

De där tiderna är tills grunkorna lämnar Apples händer, sen kan ju tyvärr fraktbolagen strula till det (men det läser man allt mer sällan numera, dom verkar köra ut mycket iPod-grejor verkar det som… "-Du har ett paket som vi vill köra ut. Det verkar vara en iPod av paketet att dömma…")

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-01 23:56

Ska du ha gravyr så verkar det som det tar ett par veckor just nu att få sin ipod.

• Medlem
  • 2005-06-02 10:11

OO nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skit skit skit

men men den som väntar på nått gått väntar alltid förlänge heheh
tack för faktan!!!!

Mvh
Hampus

Hur lång tid tog det innan du fick den?

Imorgon har jag väntat 2 veckor (sedan den var betald)... Har absolut ingen aning om den är på väg, eftersom det inte står någon info alls på ordern på ipod.se....

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-28 19:03
Ursprungligen av SuperElliz:

Imorgon har jag väntat 2 veckor (sedan den var betald)... Har absolut ingen aning om den är på väg, eftersom det inte står någon info alls på ordern på ipod.se....

har du lyckats beställa en ipod härifrån?

Ursprungligen av erik:

har du lyckats beställa en ipod härifrån?

HAHA, nä knappast... Fingrarna slant lite Menade från apple.se

Själv fick jag besked om att den skickats idag, skulle komma till mig om 6-7dagar

• Medlem
  • 2005-06-29 09:20

Dålig info från Applestore

Det tog 6 arbetsdagar tills jag fick den (10/6 - 20/6), men på Applestore står det innan beställning att den skickas innan 24 timmar. Jag kollade upp det och dagen efter stog det "Shipped 11/6 - TNT Netherland". Då tror man ju att den redan har skickats till dig, men jag ringde upp några dagar senare och dom sa att den har gått med flyg från Kina och låg i tullen i Holland den 14/6. Den informationen får man inte under beställningsstatus. Jag fick leveransen den 20/6. Fast jag är nöjd ändå.

Fick min idag, på födelsedagen så det var ju perfekt Betalade för precis 2 veckor sedan.. 8 arbetsdagar tog det från de sa att den var "shipped".

Jag betalade min ipod 20 gb med gravyr den 26/6, och ett par dagar senare fick jag ett mail där det stod "Vi räknar med att kunna leverera den nya iPod senast den 5:e juli, 2005." Tror ni att det är något att lita på? Jag ger upp hoppet snart med tanke på att den är 17.50. Kul att vänta ett par veckor

edit: hoppas att dom har skärpt sig sen förra månaden

1
Bevaka tråden