beställa fr apple.com

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tar upp detta ämna i och med att den senaste tråden som jag hittade var från slutet på 2004. Där stod det att det tog upp till 1 månad för ipoden att levereras, är det så fortfarande? Ska ej gravera eller så, behöver den till semestern som är om ca 4 veckor.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-31 09:22

Vill du vara säker så köp direkt i affär.

Jag beställde min i söndags med lasergravyr.. Idag skeppade dom iväg den. Det står ca 6-7 arbetsdagar.

Tackar för svaren, ekonomin är lite tight för tillfället, lite mer än vanligt dvs, så 1750kr inkl frakt är strax under min nuvarande budget. Ska beställa och hoppas på att den hinner komma i tid.

noShame är det en mini du köper? Jag köpte en 20gb.. Kanske finns fler såna :/

Min är i Shanghai just nu.. Man kan spåra paketet på tnt.com

• Medlem
  • 2005-06-01 11:54

köp den i en vanlig butik!

• Medlem
  • 2005-06-01 12:03

Jag köpte min 20GB på apple.se utan lasergravyr. Jag har för mig att det bara tog 3-4 dagar innan jag hade den i handen.

• Medlem
  • 2005-06-01 12:06

Asså jag beställde min Ipod mini 6Gb igår med en väska som de tog 5 dar innan de kom tror ni att dom skickar alla saker jag beställde samtidigt? Jag undrar undefär hur lång tid de kan ta efter som jag bestälde Lasergravyr=5 dar Ipomini=3 dar väska=5 dar

Kan allt detta resultera i att jag får min efter längtade Ipodmini först efter 18 dar?

Idag fick jag min efterlängtade iPod.. Det tog 8 dagar, varav 3 var helgdagar. Lasergravyr inkluderad.

Jag tycker att det gick otroligt fort..

Beställde min för en vecka sen och den kommer idag, och då är tiden med lasern inräknad

• Medlem
  • 2005-06-30 18:17

Är det bara jag som tycker det är absurt att det ska ta upp till/över en vecka för att få iPoden levererad? Hur svårt är det att köra ett samarbete med några internetbanker så att man kan betala direkt när man beställer, dan efter har de pengarna och kan skicka varan omgående?

Min mini tog 2 veckor med lasergravyr att komma till mig..

Ursprungligen av seba:

Är det bara jag som tycker det är absurt att det ska ta upp till/över en vecka för att få iPoden levererad? Hur svårt är det att köra ett samarbete med några internetbanker så att man kan betala direkt när man beställer, dan efter har de pengarna och kan skicka varan omgående?

Betalning med visakort är betydligt smidigare och snabbare.

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-01 15:32
Ursprungligen av seba:

klart det skulle funka att hantera ordern så snabbt om apple store hade 15 kunder om dagen, men jag har mina misstankar om att de har fullt upp med kunder.

om man har så bråttom finns det som sagt en uppsjö butiker/nätbutiker i Sverige som säljer.

Köpte den i söndags morse, fick den idag på fredag förmiddag.
Med graveringen, gick rätt fort, de sa 6-7 arbetsdagar, gick fortare än så

1
Bevaka tråden