Nätet i Palm via Bluetooth?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när jag har min darling Tungsten funderar jag på om det inte går att hooka upp den på mitt bredband genom bluetooth-adaptern i datorn? Hur i så fall?

Så direkt när jag kommer in igenom dörren så uppdateras allting + att jag kan kolla tv-tablåerna och läsa tidningen ifrån soffan

Och vet någon om AvantGo kommer till osX snart?

Eftersom det var rörande tyst här så får jag väl ta och besvara min egna fråga

För att koppla upp din Tungsten via bluetooth, kolla här:

LÄNK

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jeffery
Eftersom det var rörande tyst här så får jag väl ta och besvara min egna fråga

För att koppla upp din Tungsten via bluetooth, kolla här:

LÄNK

Jo det här har jag också sett, men har du testat?
Jag är på G att köpa en WiFi PocketPC för jättemycket pengar, men kan man få Tungsten att BT-surfa på blir jag ju jätteglad!
Dessutom: Vilka begränsningar blir det? Blir det som att surfa trådlöst eller blir det en "jäkla massa synkande" hela tiden?

Jag har testat, och det har fungerat - bra dessutom. Läste både mina mejl och surfade runt på vanliga webbsidor ifrån soffan

Det ska dock sägas att jag nu inte kan få det att funka igen, av någon outgrundlig anledning. Troligtvis beror det på att jag har varit inne och meckat i någonting som jag inte kan något om, dvs Terminalen. Jag har nämligen försökt köra en FTP-server och internetfördelaren samtidigt vilket medför Terminal-kommandon och nu vill det inte fungera.

Slutsatsen blir nog att om man inte pillar så funkar det Dock inte med lika bra räckvidd som WiFi så klart, men det får man ta.

1
Bevaka tråden