iPod mini vs iRiver H10

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nu ganska länge funderat på att köpa en iPod mini innan sommaren och efter att läst hur folk är nöjda över den så finns det inget annat än att bara köpa den. Har även fått provlyssna av en kompis i skolan som bara gjorde att man ville ha den ännu mer. Men grejen är att idag så satt jag och kollade in den då min kompis kom och sa att jag istället borde köpa en iRiver H10 än iPod mini.
Då kollade jag in iRivern och kan inte bestämma mig nu. Egentligen vill jag fortfarande ha minin men vad tycker ni som redan har en den?. Är ni 100% nöjda med den?, Är det krångligt att föra över låtar och hur är det med när batteriet tar slut?. Måste man sedan skicka in den till apple efter ca 1 år och hur mkt kan det kosta då?. Njah det kan väl bara allt men lägg gärna till något

Ursprungligen av saNelito:

Har nu ganska länge funderat på att köpa en iPod mini innan sommaren och efter att läst hur folk är nöjda över den så finns det inget annat än att bara köpa den. Har även fått provlyssna av en kompis i skolan som bara gjorde att man ville ha den ännu mer. Men grejen är att idag så satt jag och kollade in den då min kompis kom och sa att jag istället borde köpa en iRiver H10 än iPod mini.
Då kollade jag in iRivern och kan inte bestämma mig nu. Egentligen vill jag fortfarande ha minin men vad tycker ni som redan har en den?. Är ni 100% nöjda med den?, Är det krångligt att föra över låtar och hur är det med när batteriet tar slut?. Måste man sedan skicka in den till apple efter ca 1 år och hur mkt kan det kosta då?. Njah det kan väl bara allt men lägg gärna till något

Hade en mini Tidigare och jag tyckte den var Underbar.. utom diskutrymmet vill säga.. 4 gb var för litet för mig. Men den fungerade helt perfekt. Hade den överallt.. när jag skejtade snowboardade fiskade. Låtöverföringen är Inga som helst problem.. Jag rekommenderar dock EphPod 2 framför iTunes..

Okej för det verkar nu också som att jag kommer fixa en mini men 4gb räcker nog för mig så det borde inte vara några som helst problem. Men isåfall så dyker det nu upp en annan fråga och det är då ang programmen och musiköverföringen. Vad är det då som jag borde göra när ja köper den? Hur får man tag på andra program som du nämnde ovan och så?

Ladda ner dem!! sök i sökmotorer och håll ögonen öppna i forumen

1
Bevaka tråden