Ipod 20 gb G4 för 2600

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena allihop. Jag beställde en ipod i fredags hos www.pixmania.com för 2600 kr

Såhär gör du !

Ta bort Lugnt inköp som dom rekommenderar.
sen drar du till pricerunner.com och letar upp en bonuskod. !!!!

Ursprungligen av izaque:

Tjena allihop. Jag beställde en ipod i fredags hos www.pixmania.com för 2600 kr

Såhär gör du !

Ta bort Lugnt inköp som dom rekommenderar.
sen drar du till pricerunner.com och letar upp en bonuskod. !!!!

Har kanske tänkt handla en ipod därifrån, men jag fattar inte hur tar man bort "lungt inköp" och var på pricerunner man får tag på rabattkod?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-22 20:13

pixmania har generella koder som gäller för ett visst värde och inte ens viss produkt. hitta bara något som kostar lika mycket och använd den koden

Exakt.. För att ta bort lugnt inköp klickar du på mer information och väljer sedan. jag abbonerar inte på Lugnt inköp

• Medlem
  • 2005-05-24 21:40

förstår inte riktigt var man hittar dom där rabattkoderna. Det enda jag hitta va nån lista på koder som inte fungerade i ett inlägg då jag sökte på google. Var på pricerunner hittar man dom?

ipod foto

Ursprungligen av knyck:

förstår inte riktigt var man hittar dom där rabattkoderna. Det enda jag hitta va nån lista på koder som inte fungerade i ett inlägg då jag sökte på google. Var på pricerunner hittar man dom?

Jag hittade min kod när jag kollade runt på ipod photo

• Medlem
  • 2005-05-25 02:25

Aha. Tack, då fattar jag. Hitta den nu. Antar att "lugnt inköp" inte har med ettårs-garantin från apple på ipoden att göra?

nej

Nä man får ju med det i paketet..! Det är bara att klicka bort lugnt inköp

• Medlem
  • 2005-05-25 21:53

beställde en liten rackare på 20gb idag. Känns mycket bra.

• Medlem
  • 2005-05-26 19:01

Nån som kan tänka sig att maila koden till mig? (ternstrom@gmail.com)
Den ända koden jag hittar är den för 80 kronors rabatt, och det var väl ändå inte den ni snackade om?

• Medlem
  • 2005-05-30 19:55

Vad jag förstått är det den enda rabatt man kan få i den "prisklassen", men 80: är ju alltid 80:- (160 tuggummin).

Fick ipoden idag, jävligt surt att manualerna bara va på franska och tyska dock.

• Medlem
  • 2005-07-04 23:37

*bump*

Ny på forumet! Hittade er när jag googla efter bästa pris, samt kolla info om pixmania.

Det är nu så att jag ska köpa mig en mp3spelare. Borde ju gjort det innan den 1a, men så blev ej fallet.

Jag kollade runt och såg denna iPoden som var billigast nu på pixmania: http://www.pixmania.com/se/se/129479/art/apple/ipod-farg-20gb.html#

3200 känns lite saftigt efter att ha läst om erat superpris

Några tips?

Har också kollat på en samsung yh-925 20gb (som kanske inte hör till detta forumet) men vad tror ni?

Mvh Micke

1
Bevaka tråden