Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin priser :S

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-14 01:03

var tidigare idag och letade efter ett fodral till min ipod, kikade in på Teknikmagasinet för jag visste att de sålde dylika fordral. De hade iSkin för 99kr, dock fanns det bara ett och det var rosa..... inte min färg direkt.
så jag knatade vidare till applecenter på kungsgatan i göteborg för att kolla om de hade iSkin i någon annan färg. När jag kom fram möttes jag av en vacker syn, rad efter rad med iskin i alla tänkbara färger, men till min förvåning kostade de 299kr?!?!
hur kan de komma sig att det kan skilja 200kr i pris på samma produkt??

  • Medlem
  • 2005-05-14 22:46
Ursprungligen av RaVeN:

var tidigare idag och letade efter ett fodral till min ipod, kikade in på Teknikmagasinet för jag visste att de sålde dylika fordral. De hade iSkin för 99kr, dock fanns det bara ett och det var rosa..... inte min färg direkt.
så jag knatade vidare till applecenter på kungsgatan i göteborg för att kolla om de hade iSkin i någon annan färg. När jag kom fram möttes jag av en vacker syn, rad efter rad med iskin i alla tänkbara färger, men till min förvåning kostade de 299kr?!?!
hur kan de komma sig att det kan skilja 200kr i pris på samma produkt??

Vanligtvis brukar återförsäljarna ha ett dyrare pris än från en butik som tillhör tillverkaren, men original-tillbehören till iPod-familjen är dumt dyra oavsett. :/
Kanske TM vill bli av med den fort som fan för det bara fanns ett ex. kvar och var rosa?

nej dom har samma pris för alla skinn...OCH ROSA ÄGER

  • Oregistrerad
  • 2005-05-15 14:23

WTF!
Jag köpte mitt iskin från TM för 299kr för några månader sedan, och nu har de sänkt priset med 200kr!
//Jakob

  • Medlem
  • 2005-05-15 19:16
Ursprungligen av Fuckface:

nej dom har samma pris för alla skinn...OCH ROSA ÄGER

Smaken är som baken - delad.

Transparent aeger.

iSkin är ett dyrare alternativ. Jag kör nog på MiniSleevz, lättare att få tag på också.

Själv har jag ett speck fodral. transparent.. fast inte testat det än, eftersom jag inte har någon mini än, men det ser bra ut

Hmm var inne och kollade nyss, de finns flera färger blå/svart/rosa/vitt.

  • Medlem
  • 2005-06-16 18:39

Ska precis ut och köpa en iSkin i transparent. Hur kan de kosta 99:- när de kostar 299:- på andra ställen? Säljer Teknikmagasinet "replikor", typ billigare versioner?

Ursprungligen av RaVeN:

var tidigare idag och letade efter ett fodral till min ipod, kikade in på Teknikmagasinet för jag visste att de sålde dylika fordral. De hade iSkin för 99kr, dock fanns det bara ett och det var rosa..... inte min färg direkt.
så jag knatade vidare till applecenter på kungsgatan i göteborg för att kolla om de hade iSkin i någon annan färg. När jag kom fram möttes jag av en vacker syn, rad efter rad med iskin i alla tänkbara färger, men till min förvåning kostade de 299kr?!?!
hur kan de komma sig att det kan skilja 200kr i pris på samma produkt??

Teknikmagasinet erbjuder nu svarta och genomskinliga iskins för 99...
I vissa affärer kostar iskin även 399kr...

Jag köpte mitt iskin eVo2 från istuff.se och är nöjd med det

1
Bevaka tråden