Skall jag vänta

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-09 21:19

Har en gammal iPod som är från den tiden man skulle välj windows eller mac. Var då pc-användare och valde efter det. Är nu mac användare och vägrar använda pc:n, Måste köpa en ny iPod. Vad skall jag välja? Eller är något nytt på gång? Har hört rykten om bluetooth.
Vill få plats med hyfsat mkt musik.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-10 10:35

ipod photo 30GB eller 4G 20GB skulle jag föreslå.

har för mig att man kan formatera om den till mac eller är det bara jag som har fått för mig det.

mac -> pc funkar ju.

Ursprungligen av evac:

Har en gammal iPod som är från den tiden man skulle välj windows eller mac. Var då pc-användare och valde efter det. Är nu mac användare och vägrar använda pc:n, Måste köpa en ny iPod. Vad skall jag välja? Eller är något nytt på gång? Har hört rykten om bluetooth.
Vill få plats med hyfsat mkt musik.

Det har ju gått ryckten om att ipod G5 ska komma ut i sommar eller i höst.
Den kanske har 40 eller 80 gb hårddisk..
Där får du på en del musik..

• Medlem
  • 2005-05-10 18:44
Ursprungligen av Ollesallagetter:

Det har ju gått ryckten om att ipod G5 ska komma ut i sommar eller i höst.
Den kanske har 40 eller 80 gb hårddisk..
Där får du på en del musik..

Hmm, ifall det "snart" kommer en ny generation kanske man skall lägga ner funderingarna på att byta från en 4G 20GB till en Photo 60GB. Hoppas det kommer någon mer konkret information från Apple inom en snar framtid.

• Medlem
  • 2005-05-11 12:27

Kom ihåg att den nya kommer att kosta också. Jag har även hört att det inte ska bli mer svartvista versioner...:(

Allt beror på hur mycket tålamod du har. Tänk på att den nya modellen kan dröja hur länge som helst. Du kan ju alltid sälja den äldre senare ifall du verkligen vill uppgradera.

jag skulle nog väntat iaf till juni? för det är iaf det jag har hört att om det kommer nåra g5:or i år så är det väl troligast för 3 av 4 ipod generationer har väll kommit runt juni?????

• Medlem
  • 2005-05-11 13:11

Förmodligen släpps dom inte vid juni, utan bara blir uppvisade, och ett releasedatum sätts(?).

• Medlem
  • 2005-05-11 13:38
Ursprungligen av Cinos:

Förmodligen släpps dom inte vid juni, utan bara blir uppvisade, och ett releasedatum sätts(?).

Jupp 6 - 10 juni blir det la i så fall på WWDC i San francisco

• Medlem
  • 2005-05-11 16:36

Tror nog att jag väntar till juni. Händer det inte något då får jag väl överväga att köpa ngn befintlig iPod.

Jag tycker att det är värt att vänta på iPod G5 jag är säker på att den kommer att vara betydligt bättre än G4an när det gäller skärm, batteri tid och funktioner.
Det vär väldigt troligt att G5an finns att köpa i Juni. Apple gör inte som andra företag att dom visar upp produkterna månader ainnan sälj datum. Apple visar upp sina produkter på söndag och dom kan köpas på apple store redan på måndagen där på.

• Oregistrerad
  • 2005-05-12 10:02
Ursprungligen av homeboy87:

Jag tycker att det är värt att vänta på iPod G5 jag är säker på att den kommer att vara betydligt bättre än G4an när det gäller skärm, batteri tid och funktioner.
Det vär väldigt troligt att G5an finns att köpa i Juni. Apple gör inte som andra företag att dom visar upp produkterna månader ainnan sälj datum. Apple visar upp sina produkter på söndag och dom kan köpas på apple store redan på måndagen där på.

Undantag för Tiger?
Det var ju inte direkt det som du beskrev här ovan med produktsläpp...med Tigern alltså

• Medlem
  • 2005-05-12 07:47

G4 var ju bara marginellt bättre än G3. Hela det här med att alltid tvunget ha den nyaste modellen har mer med mode än med den ursprungliga meningen - musik - att göra.

1
Bevaka tråden