Nån som köpt från discountheadphones.com?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-26 22:34

Tjoho!

Ja rubriken säger vell allt..
Nån som har det?

Ska köpa ett par Etymotic ER-6i från dom.
Hur lång tid tar det innan man får lurarna? Är dom pålitliga?
Ja har sökt på forumet men hittar inte svaren jag är ute efter.

tack!

Hej!
Jo jag har köpt ett par Etymotic ER-6i därifrån. Fick leverans till dörren på fem arbetsdagar. Helt ok. Mao en smidig och i mina ögon pålitlig transaktion.

Allt gott!
Tom H

Ursprungligen av arpandor:

Hej!
Jo jag har köpt ett par Etymotic ER-6i därifrån. Fick leverans till dörren på fem arbetsdagar. Helt ok. Mao en smidig och i mina ögon pålitlig transaktion.

Allt gott!
Tom H

... i dina öron pålitlig transaktion, eller...? Förlåt, men jag kunde inte hålla mig.

The Ear Plug Store är en dollar billigare på ER-6i... Jag köpte mina Shure e3c därifrån. Visserligen via ombud i USA, men ändå. Jag vet dock inte hur bra de är på att skicka till Sverige. Om du inte har beställt lurarna än så kan jag tipsa om e3c - mycket bra lur. Inget kapelskrap, bra isolering och mycket bra ljud. Med lurarna kommer också ett rejält Ear-Fit-Kit med pluggar och proppar.

Du lär nog bli nöjd i vilket fall.

Vänligen
/molekylmartin

• Medlem
  • 2005-04-28 11:10
Ursprungligen av molekylmartin:

... i dina öron pålitlig transaktion, eller...? Förlåt, men jag kunde inte hålla mig.

The Ear Plug Store är en dollar billigare på ER-6i... Jag köpte mina Shure e3c därifrån. Visserligen via ombud i USA, men ändå. Jag vet dock inte hur bra de är på att skicka till Sverige. Om du inte har beställt lurarna än så kan jag tipsa om e3c - mycket bra lur. Inget kapelskrap, bra isolering och mycket bra ljud. Med lurarna kommer också ett rejält Ear-Fit-Kit med pluggar och proppar.

Du lär nog bli nöjd i vilket fall.

Vänligen
/molekylmartin

Jag köpte från discountheadphones.com - ett par ER-6i. Fördelen med dem är att de skickar UPS men anger att det är "documents" - vilket gör att det inte fastnar i tullen.

Jag valde ER-6i mot E3c pga en recension på ipodlounge.com som angav att ER-6i hade en luftigare känslan i ljudet medans Shure kändes som om ljudet satt direkt på hörselnerven - vet inte om jag kan förklare riktigt, men testerna finns där på deras webb.

Jag är mycket nöjd med ER-6i - har inte haft några problem med kabelskrap, men å andra sidan så använder jag dem mest när jag flyger då de är underbara eftersom de tar bort allt sus från tryckanläggningen.

Läs så mycket du kan. För min del passade Etymotic bäst - men SHure är en extremt välrenommerad tillverkare så du borde överväga dem också.

/Grebo

1
Bevaka tråden