Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Genomskinligt silikon fodral till Ipod mini...?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-16 21:22

Är på jakt efter ett fodral till min kommande Ipod mini 4G och skulle vilja ha ett med skydd för enbart displayen, INTE klickhjulet.

Nån som testat iDEE skinnen for Ipod mini?
http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=451747&group=normal&stamp=1113683134&extended_info=569704

Tycker den verkar snygg.

Anledning för ja inte vill ha skydd för klickhjulet är för ja tycker att den blir mycket klumpigare och osmidigare att använda när man klickar och scrollar.
Skydd för displayen däremot är perfekt.

Ursprungligen av nyqa:

Är på jakt efter ett fodral till min kommande Ipod mini 4G och skulle vilja ha ett med skydd för enbart displayen, INTE klickhjulet.

Nån som testat iDEE skinnen for Ipod mini?
http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=451747&group=normal&stamp=1113683134&extended_info=569704

Tycker den verkar snygg.

Anledning för ja inte vill ha skydd för klickhjulet är för ja tycker att den blir mycket klumpigare och osmidigare att använda när man klickar och scrollar.
Skydd för displayen däremot är perfekt.

jag har idee fast för vanlig ipod då da. Antar att det är samma matrial osv osv till mini'n. Visst blir den lite fetare, men jag har aldrig kännt mig så trygg med poden. Riktigt bra skin!

  • Oregistrerad
  • 2005-04-16 21:59
Ursprungligen av tajroo:

jag har idee fast för vanlig ipod då da. Antar att det är samma matrial osv osv till mini'n. Visst blir den lite fetare, men jag har aldrig kännt mig så trygg med poden. Riktigt bra skin!

låter ju kanon bra... men du kanske ta å svara på det jag undrade om..

är det skydd för både display och klickhjul? eller enbart display?
om det är skydd för displayen, är det plast eller gummi/silikon som skyddar.

har kollat och känt på ett "vanligt" iSkin till en 20GB 3G iPod och där va skyddet för displayen löstagbart och gjort av plast. Helt superbra! Man lirkade bara in den under gummit när man trätt på fodralet över iPoden.
funkar iDEEs likadant?

idee har inte skydd för varken display eller klickhjul

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-04-17 22:20

kan ju tillägga att iPod mini bara finns i två generationer hittills.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-17 23:14
Ursprungligen av erik:

kan ju tillägga att iPod mini bara finns i två generationer hittills.

jamen döh, utseendet för den iPod som finns idag har samma klickhjul som "vanliga" iPods 4G modell, så ja tror ni alla förstår vad jag menar.

Jasså den har ingen skydd alls...? Tråkigt....
Jag tycker då det ser ut som de iaf sitter displayskydd på denna bild:

1
Bevaka tråden