går det hänga shuffle runt halsen? =(

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kan man hänga shuffle runt halsen så som JOS spelarna?Hej är i begrepp att köpa en Ipod shuffle 512mb verisonen. jag föredrar Ipod istället för JOS
shuffle är ju mycket snyggare.
Tog med mig pengarna och allt så begav jag mig till närmaste SIBA
Var 100% inställd på att köpa den just nu.
Så ställde jag en fråga om man kan kunde hänga den runt halsen?
försäljaren sa att man inte kunde kan hänga den runt halsen.
stämmer verkligen detta?
jaha tänkte jag då blir det ju inte smidigt att bära runt den
så nu tänkte jag fråga riktiga Ipod användare och proffs stämmer
verkligen detta kan man inte ha den runt halsen eller var det bara en okunnig försäljare?
och även inte med in ear lurar?

• Medlem
  • 2005-04-13 13:42

Går fint!

• Medlem
  • 2005-04-13 13:44

Är ju tänkt så:

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-13 13:55

Jämrans SIBA/OnOff/ElGiganten/etc.-försäljare som aldrig har fakta!

Länk

Jaha där ser man nu så skall jag ut igen o köpa den fast hos nån annan tack för alla snabba svar!

Ursprungligen av usedxraytube:

Jaha där ser man nu så skall jag ut igen o köpa den fast hos nån annan tack för alla snabba svar!

okunniga jävla skitförsäljare....

• Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-14 08:09

En på jobbet har shufflen och han har den runt halsen, tror tom han har den bara i hörlurssladden, shufflen är ju såå stor
Men som sagt, det funkar att ha den runt halsen

• Oregistrerad
  • 2005-04-28 21:06

Det jag retar mig på är att hörlurssladden är så sabla lång, så för att inte ha den ivägen när Shuffeln hänger runt halsen, får jag dra sladden runt o upp längs ryggen. Finns det inte iPod-hörsnäckor med kortare sladd? För den här är ju ungefär 40cm för lång.. (Tilläggas ska väl att jag har en normallång torso.. )

• Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-04-28 22:24

Jag förstår mig inte på folk som ljuger. Kan man inte svaret på en fråga så säger man det. Man hittar inte på nåt...

Nåväl; jag fick min shuffle 512 idag. Känns väldigt skönt, tog nyss en promenad och det kändes väldigt bra. Ljudet var rätt ok med lurarna som följde med. Fick in skapligt många låtar (har många låååånga låtar) och den väger ingenting. Sen att den är lite söt är ju inget minus direkt

1
Bevaka tråden