Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mitt Serial No. accepteras icke !!!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är så här att jag har fått ett par deffekta luror ... Och jag vill beställa ett par nya... Och när jag kommer till hemsidan där man kan beställa.. Deffekta tillbehör..
Man skall skriva i sitt Serie No., vilken datum man har köpt den och vad det e för ärende...
Har gjort allting rätt men kommer ändå inte vidare det står nåt om att jag skall kontrollera serie no. osv....

nån som kan hjälpa mig ?

Ursprungligen av ikouchu:

Det är så här att jag har fått ett par deffekta luror ... Och jag vill beställa ett par nya... Och när jag kommer till hemsidan där man kan beställa.. Deffekta tillbehör..
Man skall skriva i sitt Serie No., vilken datum man har köpt den och vad det e för ärende...
Har gjort allting rätt men kommer ändå inte vidare det står nåt om att jag skall kontrollera serie no. osv....

nån som kan hjälpa mig ?

Har för mig att det var ett eget serinummer på lurarna, följde i alla fall med en lapp som satt runt sladden på mina lurar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-11 16:12

Nej du ska använda serienummret från Ipoden. Godtas det inte så ring Apple så fixar de det manuellt.

Det står på kartongen på lappen med streckkoden...

Jo jag har tittat på lådan och i Ipoden ,... samma Serie. No .. men accepteras ändå inte ... Finns det någon apple kontor här i sverige som man kan ringa till ?
Om det finns har någion nr ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-11 17:28

Jag skrev ju att du måste ringa apple support och registrera produkten.

Sök på forumet så hittar du numret

  • Oregistrerad
  • 2005-04-11 22:22

Var noga med och skilja mellan bokstäver och siffror...
Gjorde själv den missen men sen funka det bra..
Serie numret står även på baksidan av iPoden!

1
Bevaka tråden