Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3 öppnar butik

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99reklam.com noterar att 3 öppnar butik på Kungsportsplatsen i Göteborg.

Folk på 3 som vi varit i kontakt med, hänvisar till VD Chris Bannisters uttalande att det blir en gradvis lansering, varje enskild tjänst drar igång när den är klar.

Min konklusion: det blir ingen Big Bang just nu, men kanske nästa vecka!

3´s webbplats.

Vad tror ni om utvecklingen för företaget/tjänsterna?

[ 09. februari 2003, 12:34: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

Konkurs eller stora finansiella problem inom 2 år.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-09 16:27

OK, jag kanske får äta upp det här men jag tror att det floppar. Hemsidan ser i alla fall inte riktigt seriös ut.

Hemsidan?? Låt oss tänka lite längre än designen på hemsidan?

[ 09. februari 2003, 16:31: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

Man talar mycket om alla avtal och investeringar man har gjort och kommer att göra, frågan är när man tänkt börja tjäna pengar? Hur mycket pengar finns i kassakistan? Well, Investor har väl en del slantar men hur länger är dom sugna på att betala? (Vem whompabopa är har jag ingen aning om).

Text från sidan:
Högerklicka på länken till den version du valt och spara bilden
Passa på och ladda ner din favoritperson i ledningsgruppen, imorgon kan det var försent.

Innehållet då? Det är ju inte bara i Sverige det här. Three.

[ 09. februari 2003, 16:48: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

  • Medlem
  • Nacka
  • 2003-02-09 17:00

Jag har faktiskt jobbat på 3 (eller hi3g access som det hette då) och jag tycker att det känns som ett friskt företag. Om någon lyckas så tror jag att det är 3. Dessutom har de ju hutchinson (stavas det så?) i ryggen så det går nog bra... Tre har ju redan börjat i italien och england. Vi får se hur det går där...
Italien
England

/arvid

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Mac Bettan:
Well, Investor har väl en del slantar men hur länger är dom sugna på att betala? (Vem whompabopa är har jag ingen aning om).

Oj, whompabompa verkar ha en del kulor.

1
Bevaka tråden