Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spyder

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-06 20:00

Hej allihop!

Efter att ha fått förtroendet att bli med i gänget av moderatorer här på iPod.se så känner jag att en liten presentation nog är på sin plats.

Jag heter egentligen Pär Nilsson, är 31 år, och delar boendet mellan Torsby och Uddevalla (av den enkla anledningen att flickvännen jobbar i U-a). Jag jobbar som driftsansvarig för skolan här i kommunen, och utöver det vallar jag hunden, kollar mycket film och sitter alldeles för långt in på kvällarna med diverse spel på datorn (att jag lyssnar mycket på musik och är lite prylbög behöver väl knappast nämnas?)...

Som några kanske vet så har jag varit med sedan starten av iPod.se och det började egentligen redan på 99mac. Det var på den tiden då MusicMatch (brrr) följde med och därför köpte jag Anapod för att sköta iPoden med och var tveksam under en tid till iTunes också, men har numera gått över till att nästan enbart använda iTunes.

Pär alias Spyder

  • Medlem
  • 2005-04-06 20:14

Najs!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 00:11

Tjena

Inte för att jag alls ogillar din nya avatar, men var tog den gamla vägen?
Tyckte den var djäkligt sjysst...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-10 19:04

Tack så mycket, var själv rätt nöjd med den, men när jag blev moderator tyckte jag att det kunde vara trevligt med riktig bild, lite mer seriöst kanske... (Fast nu är det andra klagomålet jag får, kanske får byta tillbaka då...)

  • Oregistrerad
  • 2005-05-20 21:46
Ursprungligen av Spyder:

Tack så mycket, var själv rätt nöjd med den, men när jag blev moderator tyckte jag att det kunde vara trevligt med riktig bild, lite mer seriöst kanske... (Fast nu är det andra klagomålet jag får, kanske får byta tillbaka då...)

ja byt tillbaka till den gamla, hehe. Mer oseriös? Äsch, inte alls...

1
Bevaka tråden