Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motorola T720

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Produktinformation om Motorola T720

Nästan på pricken en sån telefon jag velat ha.. flip-modell, java, polyfoniska ringsignaler och färgskärm (på köpet). SyncML stödet o ev iSync möjlighet är väl mer tveksam dock.

Nån som har erfarenhet av Motorola o dess menysystem, funktion, buggighet etc?!
Batteritiden är ju inget o skryta med direkt, men den kanske är mer korrekt än Ericssons och Nokias påstådda tider.
(Min t68i har då aldrig haft mer än 3-4h taltid o alltid under 300h standby mot påstådda upp till 13h o ca 350).

[ 04 November 2002, 19:44: Meddelandet ändrat av: Jürgen B ]

  • Oregistrerad
  • 2002-11-04 19:43

Lekte lite med en Motorola för sex månader sedan. tyckte menyerna var aningen röriga. Men hade för kort tid för att ge ett riktigt bra omdömme...

Motorlas användare var för lika trogna Motorla som Apples kunder är emot Apple. Frågan är hur de är idag.

Gillar med flippmodellen, men har ännu inte riktigt fastnat för den övriga delen av telefonen...

T720 har jag också spanat in Enligt tester så ska det vara ett nytt menysystem i den, som ska vara klart bättre än i de äldre Motorola telefonerna.
Enda nackdelen som jag ser det är den relativt korta tal/standby tiden. Sen vill jag ju gärna känna lite på telefonen. Men känns kvaliten på den bra så slår jag nog till! Den ska komma till affärerna någon gång i november är det sagt.

Dock är Panasonics nya flip modell snyggare än Motos men men.. den är inte alls lika bra i specarna.

Panasonic-mobilen verkar ju läcker, men saknar flera funktioner som jag vill ha. Bara en sådan sak att den saknar java, gör att den går bort från min inköpslista.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-11-07 16:18

Kolla in Accomplin, den har mycket bra funktioner. Nu kommer den i en ny version med tri-band och annat kul. Motos menyer sög förr men Accomplin är ju mer en PDA med bättre handskrift än Palm (man måste inte lära sig skriva som en V-ödla).

1
Bevaka tråden