Beställt iPod Mini

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej, jag beställde just en ipod mini från apples hemsida. lurig som jag var använde jag mig av följande länk: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/seInd

dvs med 10% rabatt, då fick jag den för 1743,75kr.
men de skriver sedan i det preliminära ordermailet att de kan komma att höra av sig för att påvisa äktheten eller något sånt. jag skrev Norra Real, ort Gamla Stan.

Om de skulle få för sig och ringa, vad kan de komma att fråga efter? Inte mer än personnr / skola jag går i eller?

Nån som råkat ut för detta? Så man kan förbereda sig

Ursprungligen av agradin:

hej, jag beställde just en ipod mini från apples hemsida. lurig som jag var använde jag mig av följande länk: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/seInd

dvs med 10% rabatt, då fick jag den för 1743,75kr.
men de skriver sedan i det preliminära ordermailet att de kan komma att höra av sig för att påvisa äktheten eller något sånt. jag skrev Norra Real, ort Gamla Stan.

Om de skulle få för sig och ringa, vad kan de komma att fråga efter? Inte mer än personnr / skola jag går i eller?

Nån som råkat ut för detta? Så man kan förbereda sig

De kan fråga efter ev csnkort, men det är sällan de gör väl stickprov då och då för att se att man verkligen studerar men de gör det inte vid varje beställning så du behöver inte oroa dig.

Kommer också använda mig av den länken, men på en 6gb. Jag är dock inte 18 (blir 17 om 2 veckor) men eftersom jag har ett CSN-kort (som utlovar 10% rabatt) så kommer jag använda mig av det.
Det borde de ju inte kunna säga nåt om.

Ursprungligen av SuperElliz:

Kommer också använda mig av den länken, men på en 6gb. Jag är dock inte 18 (blir 17 om 2 veckor) men eftersom jag har ett CSN-kort (som utlovar 10% rabatt) så kommer jag använda mig av det.
Det borde de ju inte kunna säga nåt om.

Om du har CSN-kortet så kan du utnyttja rabatten genom www.csn-kortet.se också

Jajamen, det är så jag gjort. Men man skickas ju till deras utbildningsida, så det blir samma sak ändå..

1
Bevaka tråden