Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får man upp mobilsamtalen på dataskärmen?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-10-24 11:20

hej

Nu har jag lyckats synka min PowerBook och ical etc med Palmen och mobilen T68i, men hur gör man för att inkommande samtal ska dyka upp på dataskärmen? Vilket program ska man använda sig av?

Är det någon som även lyckats synka entourage majlen med palmen?

tacksam för svar / anja

Starta Adressboken och tryck på den lilla "bluetooth-knappen" uppe i vänstra hörnet. Saknas den knappen, kontrollera att bluetoothadaptern sitter i datorn och starta om adressboken.

  • Medlem
  • 2002-10-24 22:01

tackar

har inte använt mig av adressboken förut men nu kommer den till användning.

Att synka entouragen med palmen får jag inte till, alltså att synka eposten och kalendern i entourage

  • Medlem
  • 2002-10-24 22:14

problemos

jag har gjort nedanstående:
"Om du har en dator och en mobiltelefon som båda är utrustade med Bluetooth, och du har parat ihop dem med hjälp av inställningspanelen Bluetooth i Systeminställningar, kan du använda Adressbok till att ringa ett utgående samtal."

När jag försöker att välja "ring upp" i adressboken så är den gråmarkerad. Inkommande samtal dyker heller inte upp på skärmen. Vad har jag glömt att göra tro?

 

Det kan bero på att dina telenummer inte börjar med "+46 8 " framför. Man måste ha med landsnummer plus riktnummer om jag inte minns fel...

Testa!

1
Bevaka tråden