CSN-kortet?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som skulle vilja bjuda på sitt inlogg så jag får köpa en ipod mini lite billigare? skulle betyda jättemycket, kanske kan ge ngt tillbax.

Jag vet att det går att köpa flera ggr. Det var även någon som la upp sitt inlogg här någonstans, men hittar det inte längre. Vill beställa snarast så jag har den innan fredag.

Skicka ett pm eller skriv här! tack så heeemskt mycket på förhand

• Medlem
  • 2005-03-08 17:17

glöm det hurrudu, om du är 15 som det står på din sida kommer du att få ett Csn Kort när du börjar på gymnasiet.

"You Can´t Fight Faith"

Ursprungligen av Polly:

glöm det hurrudu, om du är 15 som det står på din sida kommer du att få ett Csn Kort när du börjar på gymnasiet.

"You Can´t Fight Faith"

Va? Kan man köpa genom CSN kortet?:)

• Medlem
  • International user
  • 2005-03-13 17:49
Ursprungligen av SalleNOS:

Va? Kan man köpa genom CSN kortet?:)

Ja, du får 10% rabatt på all hårdvara från Apple med CSN-kortet.

• Medlem
  • 2005-03-13 19:10
Ursprungligen av agradin:

Någon som skulle vilja bjuda på sitt inlogg så jag får köpa en ipod mini lite billigare? skulle betyda jättemycket, kanske kan ge ngt tillbax.

Jag vet att det går att köpa flera ggr. Det var även någon som la upp sitt inlogg här någonstans, men hittar det inte längre. Vill beställa snarast så jag har den innan fredag.

Skicka ett pm eller skriv här! tack så heeemskt mycket på förhand

du kan få låna mitt inlogg .. hehe undrar vad csn nu tror om mig när jag redan beställt två stycken :=)

• Medlem
  • 2005-03-14 15:49

Hur funkar det?

Hur ska man göra för att Apple ska fatta att man är student då? Ska man klicka i nått alternativ på sitt konto eller?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-14 16:32
Ursprungligen av esu:

Hur ska man göra för att Apple ska fatta att man är student då? Ska man klicka i nått alternativ på sitt konto eller?

Finns länk på CSN-kortets (alternativt Mecenat-kortet) hemsida. Om man inte har något av dessa
kort men går på universitet/högskola/folkhögskola kan man använda denna länk:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/seInd (inte riktigt lika billigt)

1
Bevaka tråden