Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Siemens M50

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och suktar efter en Siemens M50 och är så här (så häääär) nära att springa och köpa en imorgon. Någon med erfarenheter av den?

Köp Ericsson......

För dem pengarna hade jag nog kollat upp den här istället.

www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,154505,00.html

Jag föreslår att du fingrar lite på din M50 i butik innan du bestämmer dig. Jag tycker personligen inte att Siemens har gjort särskilt bra telefoner hittills i jämförelse med marknadsledarna. Men de kanske har gått och blivit bättre, har inte testat någon nyare modell.

Panasonic har väl inget direkt fantastiskt rykte heller, men där har du i alla fall EMS, polyfoniska ringsignaler och färgskärm.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mats ´Venger´ Björnström:
För dem pengarna hade jag nog kollat upp den här istället.

www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,154505,00.html

Panasonic har väl inget direkt fantastiskt rykte heller, men där har du i alla fall EMS, polyfoniska ringsignaler och färgskärm.

Nä, Panasonic känns väl inte så förtroendeingivande, men någon gång borde de ju å andra sidan lyckas. Inte ska man vara inskränkt. Det jag efterfrågar är framför allt GPRS och det i kombination med M50:ans möjligheter till ICQ är lockande. Färgskärmen känns inte lika väsentlig. Jag ska fingra lite på den, och även en Nokia 6510, i dag. Vi får se vad jag tar mig till...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2002-10-03 00:13
Citat:

quote: För dem pengarna hade jag nog kollat upp den här istället.

www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,154505,00.html

Jag föreslår att du fingrar lite på din M50 i butik innan du bestämmer dig. Jag tycker personligen inte att Siemens har gjort särskilt bra telefoner hittills i jämförelse med marknadsledarna. Men de kanske har gått och blivit bättre, har inte testat någon nyare modell.

Panasonic har väl inget direkt fantastiskt rykte heller, men där har du i alla fall EMS, polyfoniska ringsignaler och färgskärm.

Nu finns äntligen denna läckerbit att köpa i Sverige. Jag såg den i en annons från Elgiganten för 899:- vid tecknande av Vodafone Fritid 12 mån (tror jag att det var). Utan abonnemang finns den från ca 2400:- enl. Pricerunner. Färgskärm, polyfoniska ringsignaler, GPRS m.m. Mums! Synd bara att den inte har Bluetooth.

Jag var mycket nöjd med min Panasonic GD93 ända tills en kompis råkade hälla en halvliter öl i den... Den var inte så pigg efter det... Den hade många roliga funktioner som varken Nokia eller SonyEricsson har.

Det kliar i plånboken, vill ha, vill ha!

1
Bevaka tråden