AppleStore

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-03 09:26

Om man beställer en ny mini så undrar jag vart ifrån dom skickar den? USA eller sverige? Jag beställde nämligen från svenska apple store.

Den kommer från asien (om du inte köper en "plain vanilla" som finns på lager i europa).

Dom är dåliga på att hålla tider grr.. Beställde min i måndags och kan inte ens spåra den via TNT eller deras egna apple "sök ditt paket osv osv".. Dagens ris

• Oregistrerad
  • 2005-03-03 14:54
Ursprungligen av wlateR:

Dom är dåliga på att hålla tider grr.. Beställde min i måndags och kan inte ens spåra den via TNT eller deras egna apple "sök ditt paket osv osv".. Dagens ris

Har du testat denna sida: http://www.apecode.com/appletrack/

Jag tar det första leveransnumret från första mailet, dvs det som börjar på W och har åtta siffror efter sig.. Tar jag fel nummer för där sa den att mitt nummer var för kort..

Kollade på apples hemsida nu och nu lovar dom att minin ska levereras inom 24 timmar, och jag har väntat i tre dagar och har inte hört nått..

Jag får hoppas på att det är nått fel och den kommer under dagen.. Önsketänkande for life..

Ursprungligen av wlateR:

Kollade på apples hemsida nu och nu lovar dom att minin ska levereras inom 24 timmar, och jag har väntat i tre dagar och har inte hört nått..

Jag får hoppas på att det är nått fel och den kommer under dagen.. Önsketänkande for life..

Ta det tiosiffriga numret i mailet från apple, och knappa in det på tnt.se..

Hittade lite mer med massa hokus pokus osv.. Så nu såg jag att den är påväg..

• Oregistrerad
  • 2005-03-03 17:57

Hur många dagar får man räkna med från att "Flight Departed" i Shanghai tills man har den i näven?

1
Bevaka tråden