Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder till T68i

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-08-08 17:57

Nu har jag fått min nya telefon och är mycket nöjd. Om man skall tro många av er så verkar den vara väldigt hållbar också, även om det inte är något jag vill testa själv. Söt dotter du har förresten Joacim, söt tröja också.

Nu vill jag lägga in bilder. Jag har gått till http://www.sonystyle-imaging.com där man skall kunna lägga sina privata bilder för att sedan hämta bilderna till sin telefon. Men inte funkar det för mig inte. Sonysidan vill inte ta emot mina bilder, jag har testat med både jpeg och gif, inget funkar. Kan det bero på att jag använder mac tro? Kan någon vara bussig och kolla om det funkar för er?

Skapade ett konto och ett album. Gick bara fint att få in bilden. Mac OS X och Explorer...

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-08-08 22:03

Då måste jag testa igen.
Mitt (min?) Explorer har version 5.1

5.2.1

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2002-08-08 22:52

Nu gick det hur bra som helst, måste ha varit nåt fel förra gången jag testade. Så nu har jag skickat iväg min bild - så långt är allt bra.

Nu återstår "bara" att få se bilden på telefonen. Herregud, det här är nog för krångligt för mig är jag rädd.

Nu har jag fått en symbol på telefonen som betyder *Du har fått ett pushmeddelande för WAP*
WAP ?? Undras om jag har sånt?

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2002-08-18 13:17
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Eva:
Nu gick det hur bra som helst, måste ha varit nåt fel förra gången jag testade. Så nu har jag skickat iväg min bild - så långt är allt bra.

Nu återstår "bara" att få se bilden på telefonen. Herregud, det här är nog för krångligt för mig är jag rädd.

Nu har jag fått en symbol på telefonen som betyder *Du har fått ett pushmeddelande för WAP*
WAP ?? Undras om jag har sånt?

Nog har du WAP alltid i luren, T68 stödjer ju både wml, xhtml och i-mode (ja det stödjer den men det står typ ingenstans osv men jag vet ;P)

Så har du ett datakonto eller liknande via grps/gsm så e de väl inga problem, hör med din operatör hur du går tillväga.

1
Bevaka tråden