Köpa iPod i Kina! HJÄLP!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-02-21 22:43

Min farmor och farfar ska åka till kina och jag vill skicka med en beställning på en iPod av något slag... Hur mycket billigare är det i Kina och får man några problem med t.ex språk i menyerna och liknande? Hur mycket kostar en iPod Mini där?

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-21 23:53

du bör inte få problem i menyerna. finns på en rad olika språk. säker kan man dock inte vara. den asiatiska markanden kanske inte är intresserade av att ha svenska som alternativ, men engelska borde alltid finnas.

• Medlem
  • 2005-02-23 13:47

elektronik grejjer kostar mer i kina än i sverige har jag hört.

Eh jag köpte min ipod mini nyligen från HK....
Jag fick betala 1550 för den och jag köpte den i en Mac butik så jag fick med internationell garanti...
1550 hkd e ungefär 1300 kr, jag tycker i alla fall att det var jävligt billigt så jag köpte den .....
men du får akta dig för piratkopior... speciellt i kina

Min far köpte min ipod mini i Singapore, kostade 1300 spänn och fungerar utmärkt.

I Hong Kong var ipoden billigare än i Sverige men i övriga (riktiga) Kina kostade den ungefär lika mycket som här.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-10 23:10
Ursprungligen av jarvik7:

I Hong Kong var ipoden billigare än i Sverige men i övriga (riktiga) Kina kostade den ungefär lika mycket som här.

Jäpp det stämmer. Var i Shanghai och Peking förra månaden. Det skillde inte mycket i pris på ipod grejerna. Vissa tillbehör var tom dyrare.

1
Bevaka tråden