Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes windows xp

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har sökt på forumet men inte hittat något bra svar.
Jag har en PC med windows XP, flera konton.
Jag har installerat itunes på mitt konto och importerat ett antal
mb musik.
Jag vill även att övriga konton skall få tillgång till musiken/biblioteket,
hur gör jag då ?

/Buttre

Hej, och välkommen till iPod.se

(en sak jag vill tipsa dig om är att lägga tråden i rätt del av forumet, detta är en presentationsdel ).
Nu till topic. Det du kan göra är att du INTE väljer att iTunes skall hålla reda på din musik, utan att du själv håller reda på den. Då kan de andra hitta musiken väldigt lätt (bara att kolla var du har lokaliserat den). Det blir däremot problem om du låter iTunes hålla reda på musiken, eftersom all din musik då kommer läggas i "Min Musik" som bara du ser som din musik (de andra har en egen sådan mapp).

Alltså, mitt råd till dig är att INTE låta iTunes hålla reda på musiken, utan att själv organisera upp låtarna...

(hoppas det inte blev för flummigt nu... har ett helt atomfysik-prov i huvudet till imorgon)

/karlzone

Eller oxå lägger man biblioteket på ett ställe där alla kan läsa (å skriva) åsså ber man iTunes hålla ordning på det…

Ursprungligen av Pär:

Eller oxå lägger man biblioteket på ett ställe där alla kan läsa (å skriva) åsså ber man iTunes hålla ordning på det…

Precis det jag menade.

1
Bevaka tråden