mail till apple shop?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-04 15:11

Hallå
Har sett att iallafall iSee fodralet till 4G finns på apples amerikanska shop, och jag har funderat på om det skulle göra nån skillnad om man mailade apple och frågade om de inte kunde ta in dem hit till sverige också. Som sagt gör det nog ingen skillnad, men man kan ju alltid testa. Problemet är bara att jag inte vet vart man ska skicka mailet om detta? Har inte hittat någon lämplig adress att maila till.

Ursprungligen av p1ngu:

Hallå
Har sett att iallafall iSee fodralet till 4G finns på apples amerikanska shop, och jag har funderat på om det skulle göra nån skillnad om man mailade apple och frågade om de inte kunde ta in dem hit till sverige också. Som sagt gör det nog ingen skillnad, men man kan ju alltid testa. Problemet är bara att jag inte vet vart man ska skicka mailet om detta? Har inte hittat någon lämplig adress att maila till.

jag skickade ett email för ett tag sen och frågade om de skulle ta in den. Vet inte om de hade den på den amerikanska apple sidan då. Men då sa de i alla fall bara att de inte kunde svara på den frågan. kommer tyvär inte ihåg vart jag skickade mailet men jag hittade det nån stans på deras hemsida

1
Bevaka tråden