Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

orginal hörlurarna till ipod g4

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 15:14

Tja!!
mina orginalhörlurar till en ipod g4. det knastrar konstigt i i den vänstra luren vad e det för fel och kan man få nya från apple??

Ja, om det är fel på dom får du nya.
Enkelt.
Ha din iPod till hands, så du har serienummret.
Ring sedan

0771 19 95 19

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 15:23

faan vad bra för den e ju bara ett par månader gammal

Garantin gäller i ett (1) år.

Ring på

  • Oregistrerad
  • 2004-12-08 15:27

ska göra det när jag kommer hem hur länge är det öppet??

Ursprungligen av minipod:

Garantin gäller i ett (1) år.

Ring på

Enligt konsumentsköpsverket så är garantin 2år på alla elektronik varor Även om apple uppger att det är 1år bara. Kanske bra att veta.

Ursprungligen av Possen:

Enligt konsumentsköpsverket så är garantin 2år på alla elektronik varor Även om apple uppger att det är 1år bara. Kanske bra att veta.

Det där stämmer inte.

Däremot har du 2 års reklamationsrätt. Garantier är helt upp till säljaren att lämna, däremot är det säljeren som måste bevisa att det inte är ett fabrikationsfel om man reklamerar en vara inom 6 månader.

till 18 eller 19.
är inte säker!

Min högra började också knastra. Ringde Apple i morse och fick rådet att jag skulle gå in här och anmäla, så skulle dom skicka nya.

  • Medlem
  • 2004-12-08 18:41
Ursprungligen av Kristjan:

Min högra började också knastra. Ringde Apple i morse och fick rådet att jag skulle gå in här och anmäla, så skulle dom skicka nya.

Fick samma svar, fungerar bra. När man ska välja hörlurar så ska man inte välja den där det står In ear, vilket jag råkade och då ska man skriva in kontokorts nummer etc, varför jag blev orolig och frågade er på ipod.se Valde sedan ett annat alternativ så löste det sig!

Jag anmälde att det var fel på mina lurar igår förmiddag, vid halv-två idag ringde UPS på dörren med nya fräscha (iofs värdelösa) lurar till mig. Rätt bra jobbat av Apple, tycker jag.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 02:05

Palla att fixa själv. Ring så fixar de biffen

//C

1
Bevaka tråden