Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

skabbigt eller inte

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

JÄTTEKÄNSLIGA LÄSARE VARNAS..

Så.. Funderar starkt på o köpa EX71 eftersom dom ligger på en hyffsad prisklass och verkar helylle.

Men.... de här med "in-ear" skrämmer mig faktiskt lite.. Undrar om de e ofräscht eller inte.
Är det lixom så att man möter nån kompis på stan osso drar man ur en lur o säger "Tjena! läget? förresten kolla min vaxsamling som ja samlat på mina dyra in-earlurar" eller säger man "Hallo! läget? spana mina lurar! vill du testa?"

undrar alltså om de fräscht elelr inte, om nån hinner svara på om de tar 2 seekunder eller eller 30 fummliga sekunder också så är de en bonus! om nån med EX71 svarar så ere jackpot.

Tack på förhund

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-09 23:21

Det beror på hur väl du tvättar dina öron.. Har du mycket öronvax får du mkt på hörlurarna.. Och har lite vax får du lite vax på lurarna osv....
Jag kör själv med apple in ear och har inga som helst problem med att dom blir äckliga när jag använder som själv. Men att låna ut dom till höger och vänster är väll inget att rekomendera!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-11-10 00:30

Instämmer med Jonas. Har också ett par Apple in-ear och det blir inte snuskiga, men eftersom de faktiskt sticker in i dina öron skulle jag nog ine låta dem gå laget runt så att säga. Det är ju lite intima prylar ändå...

1
Bevaka tråden