CSN-Rabbat på Macoteket.

Tråden skapades och har fått 23 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar helt enkelt om det är möjligt att få CSN-rabbaten på Macoteket, alltså att jag går ner dit langar upp mitt fina csnkort + leg. och får rabbat på t.ex. Ipoden ? Någon som vet om det är möjligt... ?

• Medlem
  • 2004-10-07 00:40

jag vet inte om de ger dig rabatt..men om du handlar via www.mecenat.se eller www.csn-kortet.se
och anger ditt csn-nr när du handlar något via nätet så får du rabatt.testa det

• Medlem
  • 2004-10-07 00:44
Ursprungligen av gonza:

jag vet inte om de ger dig rabatt..men om du handlar via www.mecenat.se eller www.csn-kortet.se
och anger ditt csn-nr när du handlar något via nätet så får du rabatt.testa det

Tveksamt, men kan funka. Varför inte köpa på apples hemsida du behöver bara skriva vilken skola du tillhör och sen får du rabatt. Vet inte exakt hur många % rabatt man får men men...

Det är mycket skönare att köpa en pryl i själva butiken Sen så slipper man vänta år och dar

• Medlem
  • 2004-10-08 03:46

jag fick vänta 2 och en halv vecka för min 40gb 4gen plus graverad eller vad det heter. och jag bestälde med Student rabat på apples egna butik på deras sida

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-08 19:02

Behöver man inte vänta på att få sitt CSN kort för att få rabbat på appel.se?
Räcker det att ange vilken gymnasie skola man går på ? är det ändå 10 % rabbat ?

Såvitt jag vet behöver du CSN-kortet.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-08 20:36

skit också orkar inte vänta på mitt CSN kort.. borde få det om _2_ VECKOR *SUCK*
det betyder att det ta minst 3 veckor tills jag får min ipod..

• Medlem
  • 2004-10-08 21:28

Nej jag behlvde inte det apple har samarbete med csn så så vit jag vet har dok direkt acsses till deras databas så dom kan slå up om du är csn medlem jag hade inget kort när jag bestälde nib G5. men du får nog ringa up och göra din bestälning. anars kan man bestäla ett tillveligt csn kort man skriver ut på paper på , men vet inte om dom har det kvar kolla http://www.csn-kortet.com/ ... anars är det bara att gå til ditt lokala csn kontor så fixsar dom ett

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-08 23:27

Frågan är om jag är registrerad på CSN ännu ! började i första ring i år så dom kanske inte har hunnit lägga in mig i databasen ännu ?! det kanske är anledningen till att jag inte fått mitt kort ännu :s

• Medlem
  • 2004-10-08 23:37

om du har lån eller bidrag då har dom nog 90% lakt in dej och det är ju typ lite mer en halva terminen som har gåt så det är nog så att du är... när jag besälde min bestälde jag på deras tudent sida och då va jag ej tvungen att ge ut nåt csn nr så dom kanje inte kollade mej men jag fick endå rabat

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-09 10:30

Det ända bidrag jag får är Stuidebidraget som alla får.. så borde jag inte få mitt CSN kort snart ?
för hur skall jag få reda på mitt CSN korts nummer om jag inte har kortet i handen ?

[EDIT] Vad är det för address till deras student sida ?

• Medlem
  • 2004-10-09 17:29

jag har skrivit det i ett tidigare inläg 2 upåt. sen har dom en till addres www.csn.se

fick mit csn kort i måndags...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-10 15:23

Bor du i Göteborg ?

• Medlem
  • 2004-10-10 15:25

jag fick min för 2 veckor sedan, och jag bor i falun

nejnejnej.
när du köper från apple stor ebehöver du bara ange vilken skola du går på. har inget med csn att göra igentligen. om dom tvivlar på att du går där så kommer dem kontakta skolan.
handla på bara, du får rabbat,.

• Medlem
  • 2004-10-10 16:31

när jag bestälde min g5 så krävde dom mitt csn kort nr men jag hitade inte kortett men dom kunde slå fram det genom datorn. kan du förklara det för mej varför dom krävde det på mej?

Ursprungligen av virreslirre:

nejnejnej.
när du köper från apple stor ebehöver du bara ange vilken skola du går på. har inget med csn att göra igentligen. om dom tvivlar på att du går där så kommer dem kontakta skolan.
handla på bara, du får rabbat,.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-10 19:17

så jag borde kunna ringa till applestore och prata med dom så får jag min CSN rabbat på
10 % utan att ha fått kortet för jag borde väll finnas med i registret ?
Måste verkligen ha en ipod mini nu..!

Nippo: Testa det värsta som kan hända är att du får ett nej, jag vet i för sig inte om CSN-kortet ger 10% eftersom det är det som gymnasieungdommar (kanske de som är yngre också, dunno) men du förlorar bara ett telefonsamtal!

Det är ju klart värt att testa!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-11 10:20

Hej, jag va på macoteket och frågade:

Man får 5% rabatt där med csn-kortet

Mvh Anton Löf

• Oregistrerad
  • 2005-03-09 10:18

Som sagt 5 % på Macoteket och 10% på Applestore.

Du får 10 % hos WWW.csn-kortet.SE också.

1
Bevaka tråden