Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-06 16:42

Hej,

Ska köpa iSkin till min 4G men har beslutsångest. Några som har här och kan fotografera lite så man kan få se hur de ser ut i verkligheten? Tänker på att färgerna inte lär vara lika skarpa som på iskins sida.

  • Medlem
  • 2004-10-06 17:24
Ursprungligen av Midas:

Hej,

Ska köpa iSkin till min 4G men har beslutsångest. Några som har här och kan fotografera lite så man kan få se hur de ser ut i verkligheten? Tänker på att färgerna inte lär vara lika skarpa som på iskins sida.

Fick mitt iSkin eVo2 idag till en 4G 20GB, valde den "transparenta" (kallat "Artic"). Bilden är tagen med en T630 så bilden är inte i alltför hög kvalité

  • Medlem
  • 2004-10-06 17:30

Aaah, ser väl rätt okej ut. Tror det blir bättre verklighetsuppfattning om det är kass kvalité också. Så man inte "hoppas" för mycket.

Jag var först intresserad av de som är självlysande men de verkar ha riktigt usel färg när man väl ser den framför sig. Lutar åt den svarta nu.

Jag har en självlysande ljusgrön, än!

Den gröna är lite blekare än på bilderna. Den har en mycket fin lyster som självlysande. Den ljusblå, sonic, är en fin färg... genomskinlig.

öh, kolla denna länk midas http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42567

bilder på mitt iskin

eVo 2 rockar ju! Köp köp köp!

Min första upplevelse var att iPoden såg mindre flashig ut med iSkinen men idag 2 månader senare så tycker jag precis tvärtom. Nu visar jag hellre min iPod med den Ljusblåa skinen än utan!

  • Medlem
  • 2004-10-06 20:39

Den svarta är riktigt snygg, det blir nog fasen en sån alltså.

  • Medlem
  • 2004-10-06 20:53
Ursprungligen av Midas:

Den svarta är riktigt snygg, det blir nog fasen en sån alltså.

Arcticen var också snygg.. Ska nog köpa en

Sonic är snygg. Har en sån själv

  • Medlem
  • 2004-10-07 00:44

Men fota då!

  • Medlem
  • 2004-10-08 13:27

Beställde en svart nu. Får väl se hur många veckor det tar innan man får den.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-08 14:36
Ursprungligen av Midas:

Beställde en svart nu. Får väl se hur många veckor det tar innan man får den.

Från http://www.expansys.se ?

Midas: Grymt! Hoppas att du blir riktigt nöjd med ditt iSkin! Det enda som gjorde mig besviken i början var att det fastnade en massa smuts på skinnen, men det var bara att ta disktrasan och torka bort. Efter att ha torkat av den några gånger så försvinner "klibbigheten" så då är det inte längre något problem.

  • Medlem
  • 2004-10-09 11:14

Jag beställde från www.iskins.co.uk

Jag blir nog nöjd. Synd att den verkar vara så tjock bara, hade räckt med 2 mm för mig eller så.

  • Medlem
  • 2004-10-09 11:19

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=42418

Här hittar du lite bilder på mitt sonic blå iskin.

  • Medlem
  • 2004-10-09 11:24

Nice! Ser ju inte inte att vara så tjock i alla fall. Hur sätter man dit skyddet för displayen? Innan man drar över själva "iSkinnet"?

  • Medlem
  • 2004-10-12 12:05

Fick mitt iSkin i dag, riktigt nöjd. Fint med svart också. Fast nu kommer man aldrig mer se den fina vita iPoden...

1
Bevaka tråden