vilken ska jag köpa?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vilken ska jg köpa CREATIVE CTJBZENTOUCH eller ipod 20gb? båda har ju 20gb men CREATIVE CTJBZENTOUCH har en bättre batteri tid men ipod har ju mycket mer tillbehör. har svårt att bestämma mig.

• Medlem
  • 2004-09-16 15:59

hej där! jag tycker lätt att du ska ta ipod..jag har haft en G3 och var mycket nöjd och har fått en ny g4 i veckan och den är så bra:D mycket snyggare. Och mycket mera roliga tillbehör

Uttala namnen på dem. Vilket namn låter bäst? Eller rättare sagt: vilket är det enda som går att uttala?

brukar du lyssna mer än 12 timmar utan att ha möjlighet till att ladda? köp en ipod...
om det skulle va nåt som kunde tävla med ipod skulle det ju va irivers eftersom dom har radio dubbla hörlursuttag och en massa andra små saker som inte ipoden har....

iPod all the way

vad heter irivers model da? hur mycke minne har den?

Ursprungligen av ramones:

vad heter irivers model da? hur mycke minne har den?

www.iriver.com
dom har massor av modeller så det e olika minne på alla... sj'lv valde jag en ipod istället... mest för utseendet och antalet tillbehör faktiskt

• Oregistrerad
  • 2004-09-16 17:36

Att ställa frågan om man ska välja iPod eller något annat i ett iPod forum är som att fråga en nintendonörd om Sega är bra.

vi kan bara svara iPod!!

//C

• Medlem
  • 2004-09-16 17:41

Köpte en ipod 20gb G4 i förrgår.. UNDERBAR! SÅ underbar! Köp en vetja.

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-09-16 17:51

Jag kan berätta jag som testat båda sidorna, köp en ipod.. Hade en ZEN förut.. Ett lätta val.

aa det finns ju massa kul tilbehör ex sån här grej man kan stoppa in minneskort från digital kameran. det finns inte till nån annan än ipod va?

finns säkert men det kan bli riktigt svårt att hitta

köp iPod!

är det ens värt att diskutera saken?
BMW är en BMW, likaså iPod är en iPod... hänger du me?

Får man fråga varför ni drog upp den här föråldrade tråden ur forumträsket?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 12:04

Dra inte upp så här gamla trådar!

1
Bevaka tråden