Betalningssätt hos Applestore?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilka olika sätt fins det att betala med hos apple på nätet?
Jag har inte tillgång till ett Visa-kort.?

Ett tips är att kolla in AppleStore-sidan:

Citat:

Hur betalar jag för köpet?

Apple Store kan erbjuda följande sätt att betala:

Kreditkort
Apple Store tar emot betalningar med Visa, MasterCard och American Express för beställningar via Internet och telefon.

Om du väljer att betala med kreditkort kommer vi att undersöka betalningens giltighet så snart som du har skickat iväg beställningen. När betalningen har godkänts (normalt samma dag) börjar Apple genast att behandla din beställning.

- Hur skyddar Apple mina kreditkortsuppgifter?
Säkerheten på Apple Stores servrar övervakas noggrant för att förhindra att obehöriga får tillgång till kreditkortsuppgifterna eller dina personuppgifter. Apple Store använder branschstandarden SSL (Secure Socket Layer), den högsta säkerhetsnivå som finns idag för webbsäkrade tillämpningar. SSL bygger på en uppsättning tekniker från Verisign, Inc. och baseras på en 40 bitars krypteringsalgoritm som har utvecklats av RSA Data Security, Inc.

Check
Du kan betala med check om du beställer för minst 7500 kr.

Banköverföring
Du kan betala via banköverföring om du beställer för minst 7500 kr.

Postgiro
Du kan betala via postgiro om du beställer för minst 7500 kr.

Om du vill betala med check, banköverföring eller giro, måste du räkna med att det tar några dagar för oss att få betalningen. Vi måste ha tagit emot betalningen innan vi kan leverera produkten och det kan påverka den tid det tar för Apple att leverera din beställning.

1
Bevaka tråden