Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var har ni köpt er iTripMini och hur mycket kostade den?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte beställa en iTrip mini för att jag tycker den är så fint utformad, ha på väggen eller något. Men vill endå komma undan så billigt som möjligt så varifrån har ni köpt er iTripMini och hur mycket kostade hela kalaset (allting)?

Ge gärna:
' pris
' URL
' kommentar om försäljaren (leveranstid osv)

  • Medlem
  • 2004-07-25 21:09

300:- inkl frakt.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=5710676789&ssPageName=STRK:MEWN:IT
Tog ca 1 vecka. Betalade med paypal, har inget att klaga på..
(finns 4 kvar nu)

  • Medlem
  • 2004-07-25 23:20

Jag köpte också min itrip mini för samma pris på Ebay. Han skickade för en vecka sen (plus denna helgen) så jag hoppas att jag får den nu i början på veckan.
Mycket billigt måste jag påpeka jämfört med att handla i någon nätbutik i USA.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-28 14:42

Köpte min på www.theistore.com i fredags och fick hem den imorse. Utmärkt snabb service, och inget fastnande i tullar. Noterade att de hade skrivit "$24.00" som varudeklaration utanpå paketet, men fakturan som låg inuti visade $45. Kallt...

Allt som allt, $45 inkl frakt, alltså runt 340 spänn. Helt okej. Rekommenderas!

Nu är det bara iPoden som inte har kommit än. Apple...

Tack för svaren, bestämde mig för theistore : )

  • Oregistrerad
  • 2004-07-28 15:33

Fick min från e-baylänken i måndags...
5 dagar tog leveransen,, total kostnad 297:- ink frakt

Trevligaste snubben jag nånsin har köp prylar av

beställt från www.theistore.com, hoppas att den dyker upp i början av nästa vecka..

  • Oregistrerad
  • 2004-07-29 06:42

En kompis beställde från http://www.audio-outfitters.com/ i Torsdags, det skeppades i Fredags och var framme igår, Onsdag. Snabbt, billigt och utan tull!

  • Medlem
  • 2004-09-01 22:27
Ursprungligen av raZmus:

En kompis beställde från http://www.audio-outfitters.com/ i Torsdags, det skeppades i Fredags och var framme igår, Onsdag. Snabbt, billigt och utan tull!

Jag litar på denna erfarenhet och körde en beställning av iTrip därifrån

  • Oregistrerad
  • 2004-09-01 23:26
Ursprungligen av Lomas:

Jag litar på denna erfarenhet och körde en beställning av iTrip därifrån

Hoppas det går väl! *håller tummarna för dig*

  • Oregistrerad
  • 2004-09-04 15:42
Ursprungligen av Lomas:

Jag litar på denna erfarenhet och körde en beställning av iTrip därifrån

kör också där ifrån! så du e inte ensam

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-31 23:59

Någon som vet var man kan köpa iTrip mini i affär i london och vad skulle den kosta?

  • Medlem
  • 2004-11-01 11:13

Köpte en iTrip mini igår av killen som annonserade den här. Dessvärre var han själv inte hemma men det löste sig. 450:- gick det på och jag fick precis igång den. Värt varenda krona!

köpte min av en kille här på forumet, 400kr, snabbt och smidigt

Tja everyone!
Min farsa ska till staterna om nåra veckor o ja undrar om det e nån som vet nån butikskedja som säljer iTripmini?
En kompis till mej va i Detroit för nåra veckor sedan, men han hitta tyvärr inget!

  • Medlem
  • 2004-11-02 02:01
Ursprungligen av ajjes89:

Tja everyone!
Min farsa ska till staterna om nåra veckor o ja undrar om det e nån som vet nån butikskedja som säljer iTripmini?
En kompis till mej va i Detroit för nåra veckor sedan, men han hitta tyvärr inget!

Apple store?

Alla Apple Stores i hela USA har iTrips eftersom det är lagligt där.

1
Bevaka tråden