Ipod 20 gb 4g eller ipod mini?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej har beställt en ipod mini silver men har ändå köpångest över vad är bäst, har allt som allt 3,2 gb musik, men skaffar nya låtar då o då, vill inte oroa mig över utrymme, men jag vet inte om ja istället ska avbeställa och köpa en ipod 20 gb 4g eller inte??
nån som kan hjälpa mig på traven??

du kommer inte bli missnöjd med din mini!

20 GB är mer prisvärd. Du får 16 GB mer utrymme för några hundralappar, plus en mycket finare design

Du kommer att älska minin. Det gör de flesta.

Om du bara har 3,2 GB nu så borde det vara lugnt. Själv har jag 27... Och en 20 gig.

svanerik: bra svar.

Många tycker ju att minin är snyggare... Och du kommer alltid att få fullt på iPoden nån gång. Om du har 3,2 gb så borde det vara lugnt.

Jag tror du kommer bli kanon-nöjd med din mini.

• Oregistrerad
  • 2004-07-24 16:56
Ursprungligen av robbie:

hej har beställt en ipod mini silver men har ändå köpångest över vad är bäst, har allt som allt 3,2 gb musik, men skaffar nya låtar då o då, vill inte oroa mig över utrymme, men jag vet inte om ja istället ska avbeställa och köpa en ipod 20 gb 4g eller inte??
nån som kan hjälpa mig på traven??

Köp en 20 gigare istället. Mini-podens hd-utrymme är inte mycket att hurra för. Dessutom är den inte särskilt snygg...

Ursprungligen av svanerik:

Många tycker ju att minin är snyggare... Och du kommer alltid att få fullt på iPoden nån gång. Om du har 3,2 gb så borde det vara lugnt.

Eftersom ipodens hd förr eller senare kommer att bli full spelar det alltså enligt dig ingen roll vilken storlek man har på hd:n?

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-02-28 16:34

Jag har 42GB musik på datorn för tillfället...

Jag beställde en 6gb mini, varför? För att jag inte ser nått behov av att ha alla mina 8000 låtar med mig..

Håller med Bogg... visst man kanske har massa musik på datorn men har man verkligen ett behov av att ha med sig ALLA dom överallt?

• Medlem
  • Täby
  • 2005-04-29 09:59
Ursprungligen av Honey_buzz:

Håller med Bogg... visst man kanske har massa musik på datorn men har man verkligen ett behov av att ha med sig ALLA dom överallt?

Jo det e klart man behöver ha med sig ALLA låtar så att man kan inte behöver grämma sig över att "varför la jag inte in det där albumet eftersom jag vill lyssna på det nu"

puss på dig älskling

Får man in alla sina låtar på iPoden så slipper man ju funder över just vilka låtar man
ska ta med sig idag.

• Medlem
  • Skövde
  • 2005-04-29 10:19

Detta beror helt på hur mycket musik du har.. jag har en mini och en 40 GB 4gen, köpte nyss en photo 80GB.. Alla ipods är mycket bra. MEN du har valet..! Det beror på hur mycket musik du vill ha med dej. Jag kan inte klara mej med minin. Den är för liten. Men bankkontot har ju också sitt att säga.=)

• Medlem
  • Täby
  • 2005-04-29 10:26
Ursprungligen av gurrizz:

Detta beror helt på hur mycket musik du har.. jag har en mini och en 40 GB 4gen, köpte nyss en photo 80GB.. Alla ipods är mycket bra. MEN du har valet..! Det beror på hur mycket musik du vill ha med dej. Jag kan inte klara mej med minin. Den är för liten. Men bankkontot har ju också sitt att säga.=)

Vad jag vet så finns det ingen photo 80gb... 30 eller 60 finns.

Du blir inte missnöjd med iPod mini, tro mig. Det är en mycket bra spelare. Men om du har 3.2 gb minne, fundera på en mini 6 gb eller en ipod gen 4 20 gb. Som sagt, gen 4 20gb är mycket mer prisvärd, men den har blank baksida som gör att den får mycket fingeravtryck. Ipod mini är matt och mycket snygg.
iPod mini är dessutom mindre att ha med sig (oväntat va)
Jag själv har en iPod mini 4gb, och jag tycker den fungerar mycket bra. har dock inte så mycket musik men whatever.
Gör som du vill,
Ipod g4 20 gb - prisvärd
iPod mini 4gb - liten snygg och behändig.
tack så mycket.

i ditt fall så är minin nog rätt val....men det är riktigt grymt å ha 20 gig med sig i fickan... man har musik för alla tillfällen

1
Bevaka tråden