hur lång tid tar apple store på sig att frakta?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-07-23 12:04

Jag köpte just en ipod på apple store Sweden och undrar om någon gjort likadant, och i så fall, hur snabbt gick det? Vill gärna ha min innan fredag, ska på en lååång resa då

Skickar dom från Sverige, USA eller japan (eller vart dom nu tillverkas)?
Och skcikar dom via bud till min dörr eller? När man beställde från siba och valde "bud" fick man ju gå till posten och hämta paketet ändå...

För det första, vad har du för status på ordern? Vad har du för estimated shipping?

• Medlem
  • 2004-07-23 12:22
Ursprungligen av DrRotmos:

För det första, vad har du för status på ordern? Vad har du för estimated shipping?

"On or before 29/07/2004" står det, menar dom att den är hemma hos mig då eller om den skciaks ivåg då?

EDIT: status: open

Med en gnutta tur så kan du ha den innan fredag.

Det innebär att dom skickar den då.

Du bor i Karlstad säger du, jag har för mig att dom bara levererar dörr till dörr på vissa ställen i karlstad. Min kompis som bor på edsgatan fick inte sin leverans levererad till dörren vill jag minnas.

• Medlem
  • 2004-07-23 12:59
Ursprungligen av DrRotmos:

Du bor i Karlstad säger du, jag har för mig att dom bara levererar dörr till dörr på vissa ställen i karlstad. Min kompis som bor på edsgatan fick inte sin leverans levererad till dörren vill jag minnas.

Nja, egentligen bor jag i Forshaga, skriver bara Karlstad för att ingen vet vart Forshaga ligger

Våga vara stolt över Forshaga!

• Medlem
  • 2004-07-23 13:05

okej då

Då tror jag inte att du får leverans till dörren...

jag bor i ett litet sammhälle och då fick jag min leverans med POSTEN till min dörr... alltså typ som ett hempaket kan man säga. För det kom på eftermiddagen...

1
Bevaka tråden