Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RetroPod

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 18:49

Saxat från gizmodo.com:

The god damned hipsters have struck again -- and this time, it's portable. The Retropod is a, uhm, retrofitting of older Sony "Sports Walkmans" that is probably the very least functional case for iPods I've ever seen. All you get is a headphone out, and you have to open up the case to get to the controls. Even the inline remote won't work, because of the way the headphone extender works. But hey, their models are cute and that goes a long way, even if I can smell the reek of Pabst right through the JPEG.

Now if the only option they offered were the $100 version, I'd have to throw them back out on the curb where they mate and sleep, but since they also have a $20 DIY version (Walkman not included), we'll let it slide for now.

www.retropod.com

Stilig men ganska dyr om man nu inte mot förmodan har en Walkman liggande, någon som vill sälja en till mig?`;)

Nice...

Den var snygg, men sjukt onödig.. Snygg, dock : )

  • Oregistrerad
  • 2004-07-01 21:05

snygg men jag ville knapparna skulle fungera....:(

//C

  • Medlem
  • 2004-07-02 08:53

Den där var ju lite klumpig, men det var en ganska cool idé, ska hem och rota fram nån gammal 80-tals-freestyle och se vad man kan göra tror jag....

  • Oregistrerad
  • 2004-07-02 13:11

Helfräckt!
Ser även av bilderna att den gode John Young lyssnar på Alan Parsons project, och det bådar ju gott i ett sånt här sammanhang

Det där va de fulaste jag sett på länge!

Har man köpt en iPod vill man väl inte att det ska se ut som om man lever på 80-talet? Eller är det bara jag?

/P.K.

Ursprungligen av P.K.:

Har man köpt en iPod vill man väl inte att det ska se ut som om man lever på 80-talet? Eller är det bara jag?

/P.K.

nej jag håller med, inte vill man ha nån fult svartgult mega låda att stoppa den i

1
Bevaka tråden