vilken är bäst? ipod eller ipod mini?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag undrar vilken som är bäst ipod eller ipod mini?
jag ahde tänkt köpa en ipod
frågan är ska man vänta tills ipod mini kommer?
om jag köper en ipod köper jag en 10 gb

• Oregistrerad
  • 2004-05-03 19:52
Ursprungligen av jollna:

jag ahde tänkt köpa en ipod
frågan är ska man vänta tills ipod mini kommer?
om jag köper en ipod köper jag en 10 gb

JAg skulle ALDRIG byta ut min ipod mini mot en ipod 15gb, eller ipod 40 gb. Jo, mot 40 gb för att sedan sälja den och köpa en ny mini o käna pengar vid sidan om.
Andra skulle inte byta en ipod 10 gb mot ipod mini.
Jag gillar storleken av mini'n, den väger 52 gram mindre och är 41% mindre i volym än vanliga ipod'n. Minin passar perfekt i fickan vid sidan om mobilen. Den väger lite o känns inte i fickan. Har du mer än 4 gb musik får du fundera på saken, men har du mindre så ska du välja mini'n. Har läst flera stycken på nätet som inte köpt en vanlig ipod för att den är först stor, jag är en om du inte tror dem!

Hälsningar
Raptor

Jag har en mini, 4 GB, och jag skulle inte vilja ha en vanlig iPod, dom e så stora...och fula! Älskar min gröna älskling!! Den e mitt allt =P

Jag ägde en mini och sålde den. Idag äger jag en ipod photo och skulle aldrig kunna gå tillbaks till en mini. Visst är den liten och sånt men ipods photos utrymme på 30gb och färgskärmen gör att man inte vill ha något sämre. Visst kunde den ha varit lite tunnare och lättare men jag har inga problem med den. Skulle vara cool om den nästa ipod mini hade samma utseende som ipod 4g.

Ursprungligen av jollna:

Det beror på hur mycket musik du har och är intresserad av. Själv så har jag problem med att hålla mig till 40Gb. Skulle kunna ha betydligt mer. Fördelen med större hårddisk är självklart att du inte behöver ta bort och lägga till så mycket.

Ehh, apple har väl slutat producera ipod mini och tryckt in nanosar istället eller?

Bara vad jag tror.

Eh, senaste inlägget i den här tråden är väl bara sedan maj 2005? Det är bara vad jag tror.

:rolleyes:

men om du vill ha en mini har jag hittat en på onoff jägersro. kolla länken för mer info.http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=55370

hihihi.... ^^

wow somnafr bi?

• Oregistrerad
  • 2006-04-15 11:56

hehe, tråden är ju inte lite gammal

1
Bevaka tråden