Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPodgalleri

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi kommer snart att presentera ett iPodgalleri på iPod.se. Webbservern installerad igår!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-04 11:54

Trevligt! Då måste vi alla visa bilder på våra iPods (inte att dom är direkt så värst olika )

haha visst ser alla likdana ut men vadå? vad säger att bakgruden ser likadan ut!
Ahhh drömmer redan om att titta på alla innovativa bilder!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-04 13:29

heh, vi får väl ha nåt liknande tema som de har på ipodlounge, fast ipod around sweden.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-04 14:30

Har en bild från Dalhalla-operan som jag kan ladda up... har även från en norsk fjord

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2004-03-04 20:26
Ursprungligen av Björnström:

Vi kommer snart att presentera ett iPodgalleri på iPod.se. Webbservern installerad igår!

Sjysst. Det hade varit kanon om man kunde se någon bild på de olika ipods som tillverkats brevid varandra så att man kan bilda sig en uppfattning på hur tjocka/tunna alla är.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-04 21:18
Ursprungligen av Jedih:

Det hade varit kanon om man kunde se någon bild på de olika ipods som tillverkats brevid varandra så att man kan bilda sig en uppfattning på hur tjocka/tunna alla är.

Se bifogade bilder (lånade härifrån.)

Edit: det verkar vara en jämförelse mellan en generation 3 och två olika generation 2 vad jag kan se.

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2004-03-04 22:19
Ursprungligen av Monkeyboy:

Se bifogade bilder (lånade härifrån.)

Edit: det verkar vara en jämförelse mellan en generation 3 och två olika generation 2 vad jag kan se.

Man tackar!

Vi är lite oroliga över nätverkstrafiken - vi väntar på ny server och nytt wehotell. Så fort saker och ting är utredda är vi igång.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-05 14:03

Nytt webhotell? Väldans vad ni flyttar runt... Eller gäller detta enbart för iPod.se ?

Nya servern är online - arbete pågår!

(om jag inte gör något annat i helgen är det uppe på måndag)

  • Medlem
  • 2004-03-12 12:14

Härligt! Ska bli intressant att se vad vi svenskar gör med våra Ipods.

Väntar med spänning!
Skynda, skynda Martin!

Suck, min iPod 20Gb generation 2 är störst *suck* kanske dags å köpa en ny...

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-03-19 13:20

Björnström hur går det med galleriet?

iPod.se flyttar på måndag till ny server (jag har flyttat Offtopic.se och 402m.com först) och då är det inte långt kvar till ett iPod galleri.

Blir kul!

  • Medlem
  • 2004-04-08 11:52

Har sidan flyttat nu?

1
Bevaka tråden