Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Griffin PowerMate

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-09-20 20:55

Jag har beställt en Griffin PowerMate som skulle kommit med posten idag. På något konstigt sätt hittade inte brevbäraren till dörren så det kanske är uppklarat i nästa vecka.

Är det någon som vill ha recension när jag får den?

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2002-09-20 21:44

Japp, det vill vi läsa om!

(Jag önskar fortfarande ett forum där 99Mac-folk kan posta och kommentera sina egna recensioner)

har sneglat lite på en sån där tidigare, men inget köp ännu. Kom tillbaka här med de coolaste tipsen när du kan prylen.

  • Oregistrerad
  • 2002-09-25 15:21

Den börjar med att tro att den är en mus, både på PC och Mac. Jag ska se hur det fungerar framöver. Skönt med steglös skroll helt klart! Speciellt om man läser långa texter.

  • Oregistrerad
  • 2002-09-26 14:07

Kan man köra med flera PowerMate inkopplade samtidigt och konfigurerade för olika kontroller?

  • Oregistrerad
  • 2002-09-26 20:13

Njaaäää... eller det kanske borde gå. Frågan är om det verkligen gör det. Vad ska du med flera till föresten? De är ju inte billiga så att säga. Men har du behov för det kan du ju alltid skicka hit en så kan jag pröva

Annars tycker jag den fungerar utmäkt för att snabbt stänga av musiken (måste iväg till stereon annars). Skönast är nog ändå att skrolla på webben när man läser längre texter (som sagt). Jag har inte prövat att redigera film med den än, men det lär ju vara riktigt smidigt.

1
Bevaka tråden