Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra tryck i nya iPod :-)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

"Ljud av CD-kvalitet
En kraftig förstärkare (60 megawatt) ger dig ljud av CD-kvalitet med stort dynamiskt omfång. Resultatet? Djup, pulserande bas och kristallklar diskant."

Enligt Apples hemsida. Wow, man undrar vilket batteri som mäktar mata den förstärkaren!

  • Oregistrerad
  • 2002-07-18 11:48

Helt klart en kraftig förstärkare

Det skönaste är nästan att de gjorde samma misstag när den ursprungliga iPoden lanserades. Svårt att hålla isär mega och milli...

  • Oregistrerad
  • 2002-07-18 13:01

Hoppas de vet vad de talar om när de säger "gigaflop"!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-18 13:11

Hahah! Svenska Apple har ju också skrivit lite fel om nya iMacen:

Kraftfulla tillval:
- Upp till 800GB HD

Ehee… Jag TROR det skulle vara 80 GB, men är inte säker…

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: El Maco:
Helt klart en kraftig förstärkare

Det skönaste är nästan att de gjorde samma misstag när den ursprungliga iPoden lanserades. Svårt att hålla isär mega och milli...

Men milli låter ju inte lika coolt…

annars tycker jag att ipod uppgraderingen känns lite som om dom inte har tänkt så mycket, känns inte så "apple". titta på den nya kontrollen, vad är coolt med den? jag menar ok, det är en bra tanke att lägga till en sådan, men hur simplet tråkig är den inte? den ser ju ut som en till en 5 år gammal md walkman av sharp, fattas lite av apples fantastiska formkänsla. samma sak gäller carry case´n, den är lika tråkig. näe lite besviken är jag, men det är kanske delvis för att jag precis köpt en 5gb och känner att 20 är ganska mycket...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: parvenu:
titta på den nya kontrollen, vad är coolt med den? jag menar ok, det är en bra tanke att lägga till en sådan, men hur simplet tråkig är den inte? den ser ju ut som en till en 5 år gammal md walkman av sharp

Du saknar scrollhjul och display på fjärrkontrollen låter det som

1
Bevaka tråden