Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cool mus med höger/vänsterklick utan knappar

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna mus kanske vore nåt för Apple att titta närmare på, den har lånat en del designdrag från Apples mus, men har både höger- och vänsterklick samt scroll:

Läs mer här:
Svart mus: http://www.colorcase.com/crysneonopmo.html
Lila mus: http://www.colorcase.com/crysneonopmo1.html

[edit: jag upptäckte att länkarna och bilderna inte fungerade och bytte ut dessa]

[ 11 April 2002: Meddelandet ändrat av: Adrian B ]

Oj! Vill ha!
Köpa nu.

Så borde Apples ha sett ut, åtminstone åt det hållet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-12 17:23

Jag lovar, det kommer mer från Apple!

Citat:

Skapades ursprungligen av: Clavius:
Jag lovar, det kommer mer från Apple!

??? Vet du något som inte vi vet?

/John

Apple borde komma med en flerknappsmus med scrollhjul snart, det lär bli något i denna stil.

Kanske i Tokyo? Det är på tiden i alla fall..

Undrar då lite över hur unix-folket har det - hade dom flerknappars mus så borde väl Apple ge tillbaka denna möjlighet på grund av (tackvare) MacOS X.

Funktionerna finns ju i systemet så det är ju bara hårdvaran som Apple vill fixa. Känns som Apple inte kan svälja stoltheten och erkänna att det faktiskt är bra med två knappar (minst) och scrollhjul. Jag kör Logitech med hjul och högerknapp utan någon drivrutin. Funkar utmärkt.

Tror det är Steve (Jobs) som får svälja stoltheten och släppa en flerknappsmus, alla andra har nog redan gjort det sen länge.. :rolleyes:

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2002-04-11 08:51
Citat:

Så borde Apples ha sett ut, åtminstone åt det hållet.

Jag tycker faktiskt att Apples Pro Mouse är snyggare men det är synd att den inte har scroll och två knappar.

Väldigt läcker mus! Synd att de inte levererar utanför USA/Canada. Någon på plats där borta som kan skicka hem ett gäng? Jag köper gärna några stycken.

1
Bevaka tråden